رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر : ۵۹۵۷۸
  • چاپ خبر : پایان مسیر عاشقی پس از 26 روز پیاده روی کاروان زیارتی بیت الرضا(ع) بافق +تصاویر

پایان مسیر عاشقی پس از 26 روز پیاده روی کاروان زیارتی بیت الرضا(ع) بافق +تصاویر

با دلی آرام عطر حرم را نفس می کشد و چه خوش است در پناه یار بودن،میهمان شاه خراسان بودن و نائب الزیاره هزاران دل عاشق شدن. به گزارش آفتاب بافق؛ قدم های آخر با حال و هوایی دیگر سپری می شود. شور و اشتیاقی وصف نشدنی در دل های عاشقان حرم موج میزند.چشم ها […]

با دلی آرام عطر حرم را نفس می کشد و چه خوش است در پناه یار بودن،میهمان شاه خراسان بودن و نائب الزیاره هزاران دل عاشق شدن.

به گزارش آفتاب بافق؛ قدم های آخر با حال و هوایی دیگر سپری می شود. شور و اشتیاقی وصف نشدنی در دل های عاشقان حرم موج میزند.چشم ها بی اختیار می شوند و زمزمه رضا رضا با جاری شدن اشک بر روی گونه نمایان می شود.

پایان مسیر عاشقی پس از 26 روز پیاده روی؛پاهای تاول زده ای که روایت پیمودن مصافت هزار و 18 کیلومتری را تنها به شوق دیدن حرم و عرض ارادت به محضر سلطان خراسان دارد.

قدم های آخر است و دل سخت بیقراری می کند. و چه لحظه ای است آن زمان که میان اشک و تاری چشم،گنبد طلایی حرم یار قاب نگاهت شود. واشک هایی که دیگر بی وقفه می بارد و دستی که روی سینه قرار می گیرد تا سلامی به محضر یار دهد،(( السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع) ایها الامام الرئوف )) و انتظار پایان می گیرد. عطر صحن و سرای حرم دیگر به مشام می رسد و تو ای کبوتر حرم رضوی دیگر وارد قطعه ای از بهشت شده ای؛ زبان ناتوان از این لطف و عنایت می شود و تو سجده شکر به جا میاوری ” الهی لک الشکر…الهی لک الحمد”

بلند می شوی و آهسته گام برمیداری،چشم از گنبد طلایی اش که تابنده تر از خورشید می درخشد بر نمیداری،خادمان رضوی اسپند به دست  با بیرق سبز حرم به سویت می آیند تا خوش آمد بگویند،زائران حرم دور شما حلقه می زنند تا آنان نیز لحظه ای با شما عاشقی کنند و خود را در این حال خوش سهیم کنند.

با دلی آرام عطر حرم را نفس می کشی،چه خوش است در پناه یار بودن،میهمان شاه خراسان بودن و نائب الزیاره هزاران دل عاشق شدن.

کبوتران حرم رضایی زیارتتان قبول

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده