رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
  • کد خبر : ۵۹۶۴۳
  • چاپ خبر : مشارکت پلیس با اصناف یکی از ارکان تامین امنیت است

مشارکت پلیس با اصناف یکی از ارکان تامین امنیت است

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، مشارکت و همدلی اصناف با پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یکی از ارکان تامین امنیت پایدار عنوان کرد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در نشست تعاملی با اعضای اتحادیه صنف طلافروش، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صنف طلافروش شهرستان با پلیس، […]

فرمانده انتظامی شهرستان بافق، مشارکت و همدلی اصناف با پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را یکی از ارکان تامین امنیت پایدار عنوان کرد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق در نشست تعاملی با اعضای اتحادیه صنف طلافروش، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صنف طلافروش شهرستان با پلیس، گفت: ما سعی می کنیم تا از بروز سرقتها در طلافروشی ها پیشگیری کنیم به همین منظور طلافروشی ها باید به نکاتی که پلیس اعلام می نماید با دقت، توجه و آن را رعایت کنند تا از سرقت پیشگیری شود.

وی ادامه داد: ما معتقدیم پلیس از مردم و برای مردم است و حضور نیروی انتظامی باید همیشه موجب آرامش و دلگرمی شهروندان و مردم باشد و پیشگیری از جرایم نیز آسانتر و  کم هزینه تر از کشف جرایم است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا جرایم در سطح شهرستان کاهش یابد.

کمالی افزود: ارائه هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت به صورت مداوم توسط پلیس شهرستان به شهروندان ارائه می شود و این امر باعث کاهش انواع سرقتها در سطح شهرستان شده است.

فرمانده انتظامی بافق، مشارکت و همدلی اصناف با پلیس در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی را یکی از ارکان تامین امنیت پایدار عنوان کرد و گفت:  در صورت تقویت همکاری داوطلبانه و مستمر اصناف با پلیس قطعاً می توان شاهد تحکیم پایه های امنیت در جامعه بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده