رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : ۵۹۷۲۹
  • چاپ خبر : قوی شدن ایران از درون، آمریکا را محتاج توافق با ایران می‌کند

قوی شدن ایران از درون، آمریکا را محتاج توافق با ایران می‌کند

نماینده بافق در مجلس گفت:‌ اگر ما خود را قوی کنیم در آن صورت آمریکایی‌ها خودشان از روی نیاز برای مذاکره و توافق به‌دنبال ما می‌دوند، در حالی که امروز می‌کوشند ما را به‌دنبال خود بکشند. به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان‌ بافقی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، […]

نماینده بافق در مجلس گفت:‌ اگر ما خود را قوی کنیم در آن صورت آمریکایی‌ها خودشان از روی نیاز برای مذاکره و توافق به‌دنبال ما می‌دوند، در حالی که امروز می‌کوشند ما را به‌دنبال خود بکشند.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمدرضا صباغیان‌ بافقی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به بخشی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان با مردم در مورد شیوه آمریکایی‌ها برای مذاکره،‌گفت: امروز هم همان سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران درباره رابطه ایران و آمریکا صدق می‌کند که از آن تعبیر به رابطه گرگ و میش کردند.

وی با ذکر اینکه مذاکره یک کشور قوی با کشوری که آن را ضعیف می‌پندارد هیچ سودی برای طرف دوم ندارد،‌ خاطرنشان کرد: صرفاً در صورتی که ایران قوی‌تر شود می‌توان به گفت‌وگو با آمریکا فکر کرد و اِلّا در مَثَل، گرگ میش را خواهد خورد.

صباغیان در ادامه گفت:‌اگر ما خود را از درون قوی کنیم در آن صورت آمریکایی‌ها خودشان برای مذاکره به دنبال ما می‌دوند و التماس می‌کنند، در حالی که امروز چون تصور می‌کنند ما ضعیف‌تر هستیم می‌کوشند ما را به دنبال خود بکشند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ ایران باید دست بر زانوی خود بگذارد چرا که بیگانگان و دشمنان نه تنها دست ما را جهت یاری نخواهند گرفت بلکه حتی مانع از جا برخاستن و پیشرفت و تقویت ما هم خواهند شد.

منبع:خبرگزاری فارس

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده