رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر : ۵۹۹۰۹
  • چاپ خبر : ابویی مهریزی با چشم گریان آمد؛ با دل بریان(1) رفت

ابویی مهریزی با چشم گریان آمد؛ با دل بریان(1) رفت

به قلم : احمد برزگری بافقی آفتاب بافق؛ منصور ابویی مهریزی پس از هشت ماه از نزول اجباری و از سر اکراه و ناپسندی در اداره ی خانه ای شکل کار و تعاون بافق بالاخره از این شهر رفت و جای خود را به علی اصغر نوری؛رئیس بومی بافق  داد. منصور ابویی مهریزی که با […]

به قلم : احمد برزگری بافقی

آفتاب بافق؛ منصور ابویی مهریزی پس از هشت ماه از نزول اجباری و از سر اکراه و ناپسندی در اداره ی خانه ای شکل کار و تعاون بافق بالاخره از این شهر رفت و جای خود را به علی اصغر نوری؛رئیس بومی بافق  داد.

منصور ابویی مهریزی که با عنوان بازرس اداره کار و در همان حس و حال بازرسی به ریاست اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی بافق رسیده بود از همان ابتدا به رئیس خواندگی معروف و مشهور شده بود.

ابویی مهریزی در این مدت هشت ماهه هیچگاه نتوانست اخم های خود را باز کند و در مواجهه با کارگران لبخند بزند و با آنها رفاقتی و صمیمانه روبرو شود.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در واکنش به انتصاب ابویی  مهریزی گفته بود: وی بعنوان سرپرست به اداره کار بافق می آید و هر زمان که فرد مناسب و شایسته ای برای همکاری اعلام آمادگی کند جایگزین او می شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق هم در خطبه های نماز جمعه؛ پس از انتصاب او به سمت رئیس اداره کار بافق از مدیر کل کار و تعاون و رفاه اجتماعی استان و مسئولین یزد به شدت انتقاد کرده بود که چرا برای تغییر و انتصاب برخی از روسای ادارات بافق با مسئولین این شهر هماهنگ و همراه نیستند.

منصور ابویی مهریزی در مدت  زمان مسئولیت خویش بر اداره کار و تعاون بافق به پشتکار و پیگیری کارگران و حمایت و پشتیانی نماینده مردم در مجلس توانست انتخابات شورای کارگری را در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و کارخانجات راه آهن بافق برگزار نماید و اعضای شورای کارگری را معرفی نماید.

وی همچنین در یک مورد بنا به اختلاف دیدگاه و روش خود دستور به اخراج یکی از نیروهای تحت امر خودش را در اداره کار و تعاون بافق داد که پس از رسانه ای شدن موضوع و احتمالا کافی نبودن مستندات پرونده وی در مرحله تکمیل شدن با گذشت به اتمام می رسد و مشغول به کار می گردد.

گفته می شود: مهمترین دستاوردهای دوره مدیریت ابویی مهریزی در زمینه ورزشگاه کارگران و خرید و تملک زمین برای ساختمان جدید اداره کار همچنان در حال پیگیری و در دست اقدام می باشد و چون مانند طرح اشتغال روستائیان به نتایج قابل قبولی نرسیده است از ذکر آن می گذریم.

دو روز پیش و دقیقا در روز تعطیل جمعه؛ محمد رضا صباغیان  پس از یک هفته حضور شبانه روزی در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه فرمانداران پنج شهرستان حوزه مهریز را در بهاباد گرد هم می آورد و زمانی قمی هم در قامت استاندار یزد به جمع فرمانداران بافق و بهاباد و مهریز و خاتم و ابرکوه می پیوندد که پس از اتمام جلسه خبری منتشر شد که که فرمانداران بافق و مهریز و بهاباد موافقت کرده اند تا ابویی مهریزی به مهریز برگردد و علی اصغر نوری که تا قبل از این رییس اداره تعاون بهاباد بوده به بافق بیاید و بعنوان رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی معرفی گردد.

اینک که این خواسته مردم و کارگران و شرکت های تعاونی و خصوصی بافق به حقیقت پیوسته است و علی اصغر نوری بعنوان  رییس اداره کار؛ مسئول سامان دادن به وضعیت کارگران و تامین رفاه و امنیت شغلی آنها شده است   انتظار میرود تا با پشتکار و همتی مضاعف نقاط چالش برانگیز اداره کار و تعاون بافق ترمیم و تصحیح شود و با همکاری و همیاری متقابل کارگران و کارفرمایان و صاحبان مشاغل آزاد و کارگاه های کوچک و بزرگ تولیدی و توزیعی مسیر تلاش و کوشش برای رسیدن به شهری آبادتر با اولویت جذب نیروهای فنی و بومی از بیکاری و سرگردانی جوانان در شرکت های خصوصی و صنعتی روز به روز کاسته گردد.

 (1) دل بریان : مراد دلِ سوخته است

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه برای “ابویی مهریزی با چشم گریان آمد؛ با دل بریان(1) رفت”

  • بسه بسه

  • بعد از چند ماه همکاری بنده با جناب ابویی، برام کاملاً روشن شد که چقدر ایشان با فکر خرد و کوچک به مسائل مینگرد و حتی در بسیاری از موارد همراهی و پیگیری های کارمندان ایشان باعث به ثمر رسیدن کارها میشد و پست مدیریت برای ایشان زیاد از حد بزرگ بود
    از اخلاق و رفتار ایشان با اظرافیان و بخصوص کارمندان تحت امر بگذریم که واقعاً باعث شرمساری است.

  • هر چه سرپرست سابق اداره کار بی لیاقت و بی تدبیر بود در مقابل چند نفر کارمند واقعاًٌ تاپ و نمونه داشت که با وجدان کار میکردن و از دل و جون مایه میزاشتن.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده