رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
  • کد خبر : ۵۹۹۱۵
  • چاپ خبر : لزوم افزایش سهم اعتبارات ملی برای شهرستان های کمتر توسعه یافته استان
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

لزوم افزایش سهم اعتبارات ملی برای شهرستان های کمتر توسعه یافته استان

محمد رضا صباغیان به لزوم افزایش سهم اعتبارات ملی برای شهرستان های کمتر توسعه یافته استان تاکید کرد.  به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه مشترک استاندار،معاونین استاندار،مدیران کل و فرمانداران شهرستانهای حوزه انتخابیه مهریز به پیشنهاد و پیگیری محمدرضا صباغیان بافقی در شهرستان بهاباد برگزار شد. نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در […]

محمد رضا صباغیان به لزوم افزایش سهم اعتبارات ملی برای شهرستان های کمتر توسعه یافته استان تاکید کرد.

 به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه مشترک استاندار،معاونین استاندار،مدیران کل و فرمانداران شهرستانهای حوزه انتخابیه مهریز به پیشنهاد و پیگیری محمدرضا صباغیان بافقی در شهرستان بهاباد برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شور‌ای اسلامی در نشست مشترک استاندار و فرمانداران باتوجه به محرومیت های این شهرستان ها گفت: لازم است پروژه های ملی برای این شهرستان ها تعریف شود.

صباغیان عنوان کرد: اعتبارات مربوط به این پروژه ها نیز در بودجه سال ۹۸ تصویب و سهم این اعتبارات برای شهرستان های کمتر توسعه یافته استان افزایش یابد.

نماینده مردم بهاباد ادامه داد: هرکدام از شهرستان‌ها دارای پتانسیل هایی در حوزه های مختلف هستند که باید این ظرفیت ها شمرده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد  تصریح کرد: با برنامه‌ریزی، همراهی و همکاری تمام دستگاهها بستر رشد و توسعه این شهرستان ها فراهم گردد.

منبع: بافق فردا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده