رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر : ۵۹۹۵۲
  • چاپ خبر : ما سرباز و رهرو ولایت هستیم و اجازه جولان دادن به فرصت طلبان را نمی دهیم
جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص):

ما سرباز و رهرو ولایت هستیم و اجازه جولان دادن به فرصت طلبان را نمی دهیم

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با بیان اینکه ما سرباز و رهرو ولایت هستیم و تنها در مقابل فرمان ولایت فقیه سر تعظیم فرود می آوریم،تصریح کرد: هرگز اجازه نمی دهیم تا فرصت طلبان در این عرصه جولان دهند. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج […]

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با بیان اینکه ما سرباز و رهرو ولایت هستیم و تنها در مقابل فرمان ولایت فقیه سر تعظیم فرود می آوریم،تصریح کرد: هرگز اجازه نمی دهیم تا فرصت طلبان در این عرصه جولان دهند.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده سپاه ناحیه بافق به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج و فرمانده بسیج کارگری صبح دیروز با حضور در مرکز اطلاع رسانی شرکت با جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت : تشکیل بسیج مستضعفین از مهمترین ثمرات انقلاب اسلامی و یکی از ماندگارترین یادگارهای امام (ره) است.

صادقی افزود: بسیج شجره طیبه است که آبیاری آن در گرو حفظ تفکر بسیجی است و امروز می بینیم که این نیرو به عنوان مدافع نظام به مردم خدمتگزاری می کند..

وی اظهار داشت : خوشبختانه بسیجیان با روحیه ولایی ، ایثار و فداکاری که دارند خدمات ارزشمندی به اسلام ، انقلاب ، کشور و مردم ارائه نموده اند و باید گفت که بسیج در هر حوزه ای که وارد می شود، منشاء اثرات و برکات بسیاری است.

فرمانده سپاه ناحیه بفق بر همیاری و همکاری بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) با ناحیه  مقاومت بسیج و بسیجیان این شهرستان جهت برگزاری و اجرای برنامه های ملی و فرهنگی تاکید کرد.

سپس مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با اشاره به جایگاه بسیج در کشور، بیان داشت: بسیج نقش محوری و ارزنده ای را در نظام اسلامی دارد که باید از ظرفیت های گرانقدر آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای بسیج،به بیان ایثار شهیدان پرداخت و افزود: ان شاءالله ما نیز همان تفکر بسیجی که حضرت امام (ره) آرزویش را داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند را داشته باشیم.

در ادامه حبیب حسن زاده با بيان اينکه رويكرد پایگاه نبی اکرم(ص)تعامل مطلوب و سازنده  با مسئولین، نهاد ها و سازمانهای شهرستان و مردم ولایی این خطه می باشد ، تصريح كرد: شرکت سنگ آهن  با يک رويكرد جدید به ‌دنبال اعتماد‌سازی و ايجاد ارتباط و تعامل با همه مسئولین ، ادارات و مردم  می باشد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه ناحیه و نماینده ولی فقیه در بسیج گفت: سپاه مظهر اقتدار و شوکت نظام و خار چشم دشمنان انقلاب است و نباید فرد یا افرادی در هر لباس و منصبی به خود اجازه دهند این اقتدار با عمل غیر عالمانه آنان مخدوش شود.

جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با اشاره به این موضوع که بسیج علیرغم آنچه گفته می شود بی ترمز است،بیان داشت:اینجانب ضمن رد این موضوع و نظر به این که تقوا و اخلاص از مهمترین شاخصه های فردی هر بسیجی است و می توان گفت بسیج و بسیجی مجهز به ترمز موثر تقوی است،نباید تصمیم بهنگام وسریع بسیجیان در هنگامه  آتش به اختیار و در مواجهه با موج ضد ارزشی را به بی ترمزی بسیجی تعبیر نمود.

حسن زاده با بیان اینکه ما سرباز و رهرو ولایت هستیم و تنها در مقابل فرمان ولایت فقیه سر تعظیم فرود می آوریم،تصریح کرد: هرگز اجازه نمی دهیم تا فرصت طلبان در این عرصه جولان دهند.

  وی سپاه را نیروی مقتدر اسلام دانست و تاکید کرد: سپاه نباید اجازه دهد کسانی با ظواهر فریبنده و الفاظ خوش ارزشی و یا سوءاستفاده از نام شهدا ، این میدان را عرصه جولان نیات ناپسند خود قرار دهند.

پس از این نشست مسئولین حاضر از ساختمان جدید ستاد یادواره شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار کردند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده