رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر : ۵۹۹۹
  • چاپ خبر : بازدید فرماندار بافق و هیات همراه از بزرگراه یزد – بافق

بازدید فرماندار بافق و هیات همراه از بزرگراه یزد – بافق

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛   فرماندار بافق به اتفاق معاون اداره کل راه و شهرسازی استان ، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راه و ترابری بافق از قطعه سوم بزرگراه در حال احداث یزد – بافق و از نزدیک شاهد فعالیت و پیشرف این پروژه قرار گرفت. معاون […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی فرمانداری بافق؛

 

فرماندار بافق به اتفاق معاون اداره کل راه و شهرسازی استان ، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راه و ترابری بافق از قطعه سوم بزرگراه در حال احداث یزد – بافق و از نزدیک شاهد فعالیت و پیشرف این پروژه قرار گرفت.

معاون ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در این بازدید با اشاره به اينكه از 110 كيلومتر مسير يزد – بافق حدود 70 كيلومتر آن ساخته و مورد بهره برداري قرار گرفته است گفت: 43 كيلومتر باقي مانده از بزرگراه يزد – بافق توسط سه پيمانكار ( راسازي ايران ، يزد كوير و حامي كوير ) در حال ساخت ابنيه فني و اجراي عمليات خاكي مي باشد.

"محسن صادقيان" افزود : با توجه به قولي كه داده بوديم تا پايان سال جاري 10 كيلومتر از مسير باقي مانده را آماده آسفالت كنيم ، تمام تلاش خود را مضاعف كرديم تا اين رقم را به 20 كيلومتر افزايش و آماده آسفالت كنيم.

وي با بيان اينكه اتمام اين پروژه مستلزم اختصاص اعتبار است گفت : با تدابيري كه انديشيديم اگر سال آينده اعتباري براي پروژه اختصاص يابد و پيمانكاران با همين سرعت عمل كنند اميدواريم تا اوايل تابستان سال آينده بخشي از آن آماده بهره برداري قرار گيرد.  

در ادامه سفر معاون اداره كل راه و شهرسازي در نشستي كه وي با فرماندار بافق داشت مقرر شد در خصوص اصلاح و روسازي مسيرهاي بافق – بهاباد ، باقر آباد – صادق آباد و بافق – نوق و برخي راههاي روستايي بخش مركزي بافق اقداماتي صورت گيرد .

 

 

IMG_7230.JPG IMG_7225.JPG IMG_7222.JPG

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده