رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
  • کد خبر : ۵۹۹۹۷
  • چاپ خبر : دست‌هایی که به تمنای حریم کبریایی در روز عرفه به آسمان بلند شد +تصاویر

دست‌هایی که به تمنای حریم کبریایی در روز عرفه به آسمان بلند شد +تصاویر

همزمان با سراسر کشور دعای پرفیض عرفه با شور و حال وصف نشدنی در جوار شهدای گمنام بهشت الحسین (ع) بافق زمزمه شد. به گزارش آفتاب بافق؛ امروز همزمان با سراسر کشور، دلهای عاشقان در جوشش ناب عرفه وضو گرفت و لب‌ها ترنم طراوت دعا را به خود دید و چشم‌ ها امان خود را از بارش […]

همزمان با سراسر کشور دعای پرفیض عرفه با شور و حال وصف نشدنی در جوار شهدای گمنام بهشت الحسین (ع) بافق زمزمه شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ امروز همزمان با سراسر کشور، دلهای عاشقان در جوشش ناب عرفه وضو گرفت و لب‌ها ترنم طراوت دعا را به خود دید و چشم‌ ها امان خود را از بارش توبه از دست داد و پنجره باران‌ خورده چشم‌ ها از ضریح اجابت لبریز شد و کلمات روح‌ بخش دعای امام حسین (ع) زمزمه بخشش و معرفت را همنوایی کرد.

امروز همه در جوار شهدای گمنام دل ها را به حریم کبریایی پیوند داده بودند و زمزمه می کردند؛ پروردگارا، عرفه‏ام، با حسین(ع) از عرفات کوچ کرد و رحل اقامت در کربلا گزید؛ پس تو را می‌خوانم به زبانی که امامم حسین(ع) در روز عرفه و در ودایش با سرزمین عرفات خواند؛ الهی تو را می‏خوانم، با اشک‏هایی که به ترنم آخرین نوای آسمانی مولایم حسین(ع) در روز عرفه، بر صورت شرمسارم روان شده است؛ بارالها تو را می‌خوانم به پاکی و خلوص بندگی در صحرای عرفات، به تکاپوی حاجیان؛ آنگاه که جان مشتاق را برای لقای تو روانه آسمان زلال عرفه می‏کنند.

تو آنقدر ظاهری که رسیدن به تو از راه مشاهده آثارت، راه دراز پیمودن و به بیراهه رفتن است. پس خدای من؛ چنان به عشق خود مرا بنواز و یاری‏ام کن تا دیده‏ام؛ به فراتر از نشانه‏هایت دل مشغول دارد و از درک نور تو که آفاق را روشن کرده، بازنماند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده