رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
  • کد خبر : ۶۰۰۸۷
  • چاپ خبر : رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی از پزشکان این مجموعه تجلیل کرد
به مناسبت روز پزشک :

رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی از پزشکان این مجموعه تجلیل کرد

به مناسبت فرارسیدن روز پزشک رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بصورت نمادین از پزشکان این مجموعه تجلیل کرد . به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت فرارسیدن یکم شهریور ماه زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا و روز پزشک محمد جواد عسکری رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه […]

به مناسبت فرارسیدن روز پزشک رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بصورت نمادین از پزشکان این مجموعه تجلیل کرد .

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت فرارسیدن یکم شهریور ماه زادروز حکیم فرزانه ابوعلی سینا و روز پزشک محمد جواد عسکری رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه رضا فلاح مبارکه مدیر HSE  و مدیر بهداری آهنشهر صبح امروز با حضور در مرکز بهداری آهنشهر  بصورت نمادین با اهدای شاخه گل از خدمات پزشکان آخوندی و فرج پور تجلیل کردند .

در این دیدار ابتداء رضا فلاح مبارکه از برنامه ها و عملکرد چند ماه مدیر خود در بخش بهداشت و درمان پرسنل و بازنشستگان شرکت و حسن تعامل بین صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه دکتر آخوندی به عنوان پیشسکوت و پزشکی که قریب به 18 سال در این مرکز در حال فعالیت می باشد از زحمات و تلاشهای مستمر رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت تقدیر و تشکر کرد.

سپس سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن تبریک این روز به پزشکان بیان کرد: در فرهنگ اسلامی، ارزش دانش گرانقدر پزشکی و فعالیت حرفه ای طبیب تا بدان اندازه والا و عظیم است که از پزشک به عنوان احیاگر و ضامن سلامتی انسان  یاد شده است.

عسکری با بیان اینکه امنیت و سلامت کارکنان یکی از مهمترین اهداف شرکت سنگ آهن می باشد،خاطر نشان کرد: در این راستا سلامت کارکنان به همت، تلاش و دلسوزی پزشکان بستگی دارد و این موضوع حساسیت، دقت و اهمیت کار پزشکان را نشان می دهد.

رئیس هئیت مدیره یادآور شد: مسئله درمان و ارائه خدمات در این راستا همیشه بوده و هست. آنچه امروز مهم و تاثیر گذار می باشد رسیدگی به موضوع بهداشت است که در سیستم بر آنیم تا تمرکز خود و مجموعه را بر امر بهداشت کارکنان معطوف کنیم.

وی با تاکید بر نقش سلامت کارکنان در ایجاد شادابی وی در محیط کار افزود : در بسیاری از نقاط کشور آنچنان که ما به بحث سلامت کارکنان و مردم توجه می کنیم از امکانات بهداشت و درمان و یا حقوق کافی برای صرف هزینه های درمانی خود برخوردار نیستند.

سرپرست شرکت  با اشاره به اقدامات انجام گرفته شرکت سنگ آهن مرکزی در بحث بهداشت و درمان و آموزش و پرورش بافق یادآور شد: آنچه در بحث درمان با مشارکت و کمک های سنگ آهن صورت گرفته برای توسعه خدمات درمان و تامین سلامت مردم بوده است. در بحث آموزش و پرورش نیز مساعدت ها و اقداماتی انجام گرفت تا در آینده پزشکان و نیروهای متخصص بومی در این خطه به خدمتگزاری بپردازند.

در پایان از 2 دستگاه آبولانسی که تازگی به مجموعه بهداری شرکت وارد شده است بازدید و عباس سعیدیان درباره امتیازات جدید آنان مطالبی را بیان کرد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده