رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
  • کد خبر : ۶۰۱۰۸
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس شورای شهر بافق به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس شورای شهر بافق به مناسبت روز پزشک

رئیس شورای شهر بافق طی پیامی سالروز ولادت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت. به گزارش افتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق طی پیامی یکم شهریور؛ سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و فرا رسیدن روز پزشک را به کلیه پزشکان دلسوز و تلاشگر این شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: بسمه […]

رئیس شورای شهر بافق طی پیامی سالروز ولادت حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

به گزارش افتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر بافق طی پیامی یکم شهریور؛ سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و فرا رسیدن روز پزشک را به کلیه پزشکان دلسوز و تلاشگر این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند. همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با دم مسیحایی خویش، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمند.

نماد برجسته و الگوی بارز چنین حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی،شیخ ابوعلی سینا است که بدلیل ارتباطش با خدا، نور حکمت الهی در دل او درخشید و به حکیم الهی تبدیل شد.   اینجانب فرارسیدن یکم شهریورماه ، زاد روز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را به تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش این سرزمین  به ویژه تلاشگران این عرصه در شهر دارالشجاعه بافق تبریک عرض می نمایم.

سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده