رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر : ۶۰۱۶
  • چاپ خبر : نامگذاری مرکز تحقیقات قلب و عروق افشار به نام مرکز تحقیقات قلب دکترسیدمحمودصدر بافقی +عکس تجلیل

نامگذاری مرکز تحقیقات قلب و عروق افشار به نام مرکز تحقیقات قلب دکترسیدمحمودصدر بافقی +عکس تجلیل

طی مراسمی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد مرکز تحقیقات قلب و عروق افشار به نام مرکز تحقیقات قلب دکترسید محمودصدر نامگذاری شد. دکتر محمدحسن عبداللهی سرپرست بیمارستان افشار یزد در  حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار وب دا یزد ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: امروز […]

طی مراسمی در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یزد مرکز تحقیقات قلب و عروق افشار به نام مرکز تحقیقات قلب دکترسید محمودصدر نامگذاری شد.

دکتر محمدحسن عبداللهی سرپرست بیمارستان افشار یزد در  حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار وب دا یزد ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: امروز طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد از زحمات و تلاش های چندساله دکترسیدمحمود صدر در زمینه های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و اجرایی تجلیل و قدردانی شد.

به گفته دکتر عبداللهی با توجه به اینکه دکتر صدر بنیانگذار مرکز تحقیقات قلب افشار بوده اند امروز این مرکز به نام ایشان نامگذاری شد.

سرپرست بیمارستان افشار یزد در ادامه سخنانش به اهداف راه اندازی و فعالیت های مرکز تحقیقات قلب و عروق یزد اشاره کرد و افزود: این مرکز در خصوص کارهای تحقیقاتی بر روی بیماریهای قلبی و عروقی، پیشگیری از بیماریهای قلبی، پژوهش و تحقیقات بر روی حیوانات ، بررسی ژنتیکی و جلوگیری از بروز بیماریهای قلبی و عروقی و برررسی فاکتورهای خطرزا در ایجاد بیماریهای قلبی و عروقی از مهمترین محور فعالیت مرکز تحقیقات قلب و عروق است.

804f6e1a3e de2cdade41 e7c1062c5d

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده