رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
  • کد خبر : ۶۰۱۶۵
  • چاپ خبر : 80 درصد تجهیزات پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن توسط مهندسین طراحی و تکمیل شده است
مدیر عامل شرکت پارس سازان فرابین:

80 درصد تجهیزات پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن توسط مهندسین طراحی و تکمیل شده است

رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز از پست برق اختصاصی 150 مگاوات این شرکت بازدید و روند پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد. به گزارش آفتاب بافق؛ گلنگ پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با ظرفیت 150 مگاوات و هزینه ای بالغ بر 790 میلیارد ریال […]

رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز از پست برق اختصاصی 150 مگاوات این شرکت بازدید و روند پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گلنگ پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با ظرفیت 150 مگاوات و هزینه ای بالغ بر 790 میلیارد ریال 2ماه قبل در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در آئینی به زمین زده شد.

بر اساس تعهد پیمانکار قرار است این پروژه در مدت زمان 14 ماه احداث و به بهره برداری کامل برسد تا برق مورد نیاز صنایع جوار معدنی شرکت سنگ آهن و نیز صنایع شهرستان بافق به طور کامل تامین شود.

محمد جواد عسکری، رئیس هئیت مدیره و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی صبح امروز در بازدید از پست برق اختصاصی 150 مگاوات این شرکت در گفتگو با پیشرفتی،مدیر عامل شرکت پارس سازان فرابین میزان پیشرفت این پروژه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

مدیر عامل شرکت پارس سازان فرابین در بحث فونداسیون پروژه پست برق اختصاصی شرکت سنگ آهن گفت: طبق صحبتی که با مشاور انجام گرفت، نقشه پروژه و طرح ساختمان کنترل با توجه به پیگیری های کارفرما و قول داده شده شنبه آینده تایید خواهد شد.

وی با اعلام پیشرفت 10 درصدی این پروژه بیان داشت : 80 درصد تجهیزات طراحی شده توسط مهندسین ما انجام گرفته است. برخی مانند آری ترانس بنا بر دستور کارفرما سفارش داده شده که از لحاظ کیفیت و تعهداتی که دارند مورد تایید است.در خصوص عمده تجهیزات این پروژه مذاکرات انجام گرفته و قرار داد آن با آری ترانس منعقد شده است.

همچنین درباره سایر تجهیزات با نمایندگی های داخل کشور گفتگوهایی انجام گرفته و قرارداد آن منعقد شده است.

پیشرفتی برنامه زمانی ساخت تجهیزات را 3 الی 9 ماه برآورد کرد و افزود: طی 20 روز فونداسیون را نهایی می کنیم و با ورود تجهیزات به کارگاه عملیات نصب را آغاز می کنیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روز تیم مربوطه برای پیشبرد پروژه و رسیدن به پیشرفت 80 درصدی تا پایان سال جاری اظهار کرد: خوشبختانه کسانی که در این مجموعه به عنوان همکار کنار ما قرار دارند،افرادی کارآزموده ،قوی و متعهدی هستند که به نحو احسن مشغول کار هستند.

مدیر عامل شرکت پارس سازان فرابین در بحث دیوار کشی محوطه پیرامون این پروژه یادآور شد:  حداکثر تا یک ماه آینده دیوارکشی محوطه پیرامون را با توجه به وجود مصالح به اتمام خواهیم رساند.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده