رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر : ۶۰۲۰۶
  • چاپ خبر : رضایت مردم از عملکرد 2 ساله فرماندار بافق

رضایت مردم از عملکرد 2 ساله فرماندار بافق

تعدادی از مردم بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان و بیان درخواست های خود، از عملکرد 2 ساله فرماندار بافق اعلام رضایت کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت آغاز هفته دولت خبرنگار آفتاب به میان مردم رفت تا ضمن اطلاع از عملکرد 2 ساله محمد زاده […]

تعدادی از مردم بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان و بیان درخواست های خود، از عملکرد 2 ساله فرماندار بافق اعلام رضایت کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت آغاز هفته دولت خبرنگار آفتاب به میان مردم رفت تا ضمن اطلاع از عملکرد 2 ساله محمد زاده رحمانی فرماندار بافق،حرف ها و درد دل آنها را بشنود و به مسئولین منتقل کند.


محمودی نقاش و رنگ فروش، زاده رحمانی را مرد موفقی دانست و خواستار شد: تا جایی که می شود از واحد های تولیدی حمایت شود تا وابستگی به سنگ آهن کمتر باشد. به جوانان کمک کنید و نگذارید با بهانه های مختلف چوب لای چرخ آنها قرار گیرد. جوانی هست که طرح های خوبی در اشتغال دارد اما سرمایه و زمین لازم برای انجام کار خود ندارد، باید از چنین ظرفیت هایی حمایت و استفاده کرد.

وی با توجه به رشد جمعیت بافق و افزایش تقاضا اظهار کرد: جوانان را در اجرای ایده های آنان یاری کنید، ما توانایی آن را داریم که واحد هایی چون مصالح ساختمانی،ریخته گری و قطعه سازی احداث و با کیفیت خوب تولید کنیم،اما متاسفانه جوانان آنقدر در گرفتن مجوز سرگردان می شوند که در نهایت دلسرد و خود را به درآمد سنگ آهن متکی می کنند.

صباغیان،کارگر این شهر با اعلام رضایت از عملکرد زاده رحمانی خواهان توسعه شهرک های صنعتی و صنایع جوار معدنی شد.

حسینی گلفروش این شهر و دیگر شهروند بافقی با بیان اینکه عملکرد فرماندار بافق خوب بوده و شهرداري هم موفق بوده و نيازمند حمايت است، خواهان شد: در خصوص معدن دی 19 پیگیری های لازم انجام گیرد تا سهم پنجاه درصد بافق مشخص شود. از بخش خصوصی حمایت شود تا با راه اندازی کارگاه ها وابستگی خود را از معادن سنگ آهن کمتر کنیم.

عشقی یکی از همشهریان که راننده آژانس نیز است با شنیدن نام زاده رحمانی وی را فردی معرفی می کند که هم دارای شخصیت خوبی است و هم عملکرد موفقی دارد و با تشکر از تلاش ها و پیگیری های مستمر وی در خصوص جاده بافق- یزد اظهار امیدواری در بهره برداری هر چه سریعتر باقیمانده این مسیر و کاهش سوانح رانندگی آن شد.

دهقانزاده مهندس نقشه کشی که پیگیری های فرماندار بافق را در خصوص جاده بافق – یزد قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: ساخت جاده کار بسیار دشواری است و بی انصافی است اگر کسی بگوید ایشان در این زمینه کوتاهی کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب بافق خاطر نشان کرد: ما از پتانسیل های خوبی در این شهرستان برخوردار هستیم و میتوانیم با احداث و راه اندازی کارخانه ها،دیگر وابستگی به سنگ آهن نداشته باشیم.

وجود اتباع بیگانه در شهر دیگر مسئله ای بود که دهقانزاده به آن اشاره کرد و خواهان رسیدگی از سوی زاده رحمانی شد.

وی در درد و دلی کوتاه به عنوان فردی که در هنر و موسیقی فعال است،اظهار کرد: مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق اصرار بر تشکیل گروه موسیقی بومی داشت اما متاسفانه این کار با رفتن ایشان در نطفه ماند و رفتارهای سردی که شد ما را از این هدف دور کرد.آنچه ما بدنبال آن بودیم استفاده از نیروی بومی در مراسمات بود تا دعوت از هنرمندان خارج از شهرستان، بالای 100 نفر هنرمند در زمینه موسیقی در شهر وجود دارد اما متاسفانه حمایتی در جهت گردآوری و فعالیت آنان نمی شود.

فتوحی یکی از ورزشکاران بافقی نیز عملکرد فرماندار بافق را مثبت عنوان کرد و گفت: اگر نیرویی در شهرستان به کار گرفته می شود باید بومی باشد.

وی همچنین در بحث بودجه ورزشی و گلایه های ورزشکاران در این خصوص،افزود: با توجه به پتانسیل های بسیار بالا بافق و موفقیت ورزشکاران در استان و کشور برخی از فعالان این عرصه بخاطر عدم بودجه و حمایت کناره گیری کردند.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “رضایت مردم از عملکرد 2 ساله فرماندار بافق”

  • علی اصغررنجبر بافقی says:

    باسلام وخداقوت ودستمریزاد به کارکنان آفتاب بافق که چنین کارمثبتی انجام دادند .زاده رحمانی ازروزاول که آمده یکرنگ ویکروبوده که درعمل نشان داده است. زاده رحمانی مردی شایسته، لایق باشخصیت، دلسوزومر دمی است واگرپیگیریهای این مردبزرگ نبود هنوز بزرگراه بافق به نیمه ها رسیده بود انشاالله این چندکیلومترباقیمانده هم تمام شودومردم بافق جشنی بیادماندنی برای پایان رسیدن این بزرگراه بگیرند ودیگر شاهدتصادفات دلخراش نباشند انشاالله

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده