رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
  • کد خبر : ۶۰۲۱۸
  • چاپ خبر : زندان؛ جایگاه سارق حرفه ای احشام در بافق

زندان؛ جایگاه سارق حرفه ای احشام در بافق

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق، سارق حرفه ای احشام را دستگیر و روانه زندان کردند. به گزارش آفتاب بافق،  سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداری های سطح شهرستان بافق و مراجعه حضوری مالباختگان به پلیس آگاهی شهرستان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به […]

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق، سارق حرفه ای احشام را دستگیر و روانه زندان کردند.

به گزارش آفتاب بافق،  سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداری های سطح شهرستان بافق و مراجعه حضوری مالباختگان به پلیس آگاهی شهرستان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی بافق قرار گرفت.

سرهنگ کمالی ادامه داد: ماموران تیم عملیات پلیس آگاهی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بررسی صحنه های سرقت، سارق احشام را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.

در بررسی اولیه مشخص شد موتورسیکلتی که در دست سارق بوده چند روز قبل به سرقت رفته است که پس از هماهنگی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بافق، تحقیقات فنی و پلیسی از سارق بعمل آمد که نامبرده ابتدا منکر سرقت احشام و موتورسیکلت شد ولی در بازجویی های فنی، نامبرده به سرقت های فوق اعتراف نمود.

متهم پس از معرفی به مرجع قضایی، طی حکمی روانه زندان شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده