رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۶۰۲۲۱
  • چاپ خبر : تجلیل از دو خانواده شهید دولت به مناسبت آغاز هفته دولت +تصاویر

تجلیل از دو خانواده شهید دولت به مناسبت آغاز هفته دولت +تصاویر

فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل 2 تن از شهدای دولت به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند . به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار بافق به همراه رئیس بنیاد شهید و امو ایثارگران،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئول بازرسی بسیج سپاه ناحیه صبح امروز […]

فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل 2 تن از شهدای دولت به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند .

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با آغاز هفته دولت فرماندار بافق به همراه رئیس بنیاد شهید و امو ایثارگران،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئول بازرسی بسیج سپاه ناحیه صبح امروز با حضور در منزل شهیدان غلامرضا صادقی و کریمیان ضمن ادای احترام به مقام شامخ آنان از خانواده این شهیدان تجلیل به عمل آوردند.

 در این دیدار فرماندار بافق ضمن گرامیداشت هفته دولت، خانواده های معظم شهدا را به عنوان سرمایه های معنوی یاد کرد و گفت: امروز ایران اسلامی اگر در عرصه های ملی و بین المللی می درخشد و بر قله های رفیع و پر افتخار ایستاده به برکت خون شهیدان است.

زاده رحمانی افزود : تجلیل از شهدا ، ترویج فرهنگ ایثارو شهادت ، مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و باید آن را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی  در ادامه با بیان رشادت ها و جانفشانی های شهدا به مقاومت و ایستادگی  خانوادهای معظم آنان اشاره و گفت: خانواده های شهدا  اسوه ایثار و فداکاری هستند و صبر و شکیبایی آنها قابل تقدیر است.

عکس: م .تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده