رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲
  • کد خبر : ۶۰۳۴
  • چاپ خبر : 40 پروژه شهری و روستایی درشهرستان بافق به بهره برداری رسید

40 پروژه شهری و روستایی درشهرستان بافق به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی فرمانداری بافق ، در این آیین که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ، مدير كل اداري و مالي و مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بافق حضور داشتند بیش از 40پروژه در زمينه […]

به گزارش روابط عمومی روابط عمومی فرمانداری بافق ، در این آیین که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ، مدير كل اداري و مالي و مديركل دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بافق حضور داشتند بیش از 40پروژه در زمينه هاي عمراني، مخابراتي، آموزشي و بهداشتي ، کشاورزی با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال به بهره برداري رسيد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در مراسم بهره برداري از فاز نخست پارك آبشار، ضمن گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر اظهار داشت: در دهه فجر امسال بیش از 344 پروژه با اعتبار بالغ بر 326 ميليارد تومان در سطح استان به بهره برداري مي رسد.

رضايي با اشاره به شرايط اقليمي استان يزد بر اهميت ايجاد فضايي شاداب براي مردم از طريق ايجاد پاركها و تفرجگاه ها تاكيد كرد و البته اين نكته را هم يادآور شد كه شهرداري بافق بايد نگهداري از تاسيسات و حفاظت از گونه هاي گياهي كاشته شده در اين تفرجگاه را به صورت جدي مد نظر قرار دهد.

رييس شوراي اقامه نماز استانداري و دستگاه هاي اجرايي استان همچنين خواستار ايجاد يك مجموعه فرهنگي و مكاني مناسب براي اقامه نماز در اين تفرجگاه شد و از دست اندركاران اين پروژه به ويژه شهرداري، شوراي شهر و مهندس ناظر آن قدرداني كرد.

موسسه خيريه غيرانتفاعي شكرانه ، 6 پروژه مخابراتي ، آموزشگاه پسرانه تلاش، جاده روستايي دارستان، اصلاح نقطه حادثه خير محوركوشك- سبزدشت، آب شيرين كن روستاهاي گزستان و شيطور، مركز توانبخشي مراقبتي در منزل ، استخر ذخایر آب کشاورزی ، احیا و مرمت قنوات از ديگر پروژه هايي است كه در سفر معاون استاندار يزد مورد بهره برداري قرار گرفت.

رضايي در مراسم افتتاح مركز توانبخشي مراقبتي در منزل، حمايت هاي دولت تدبير و اميد در راستاي توانمندسازي معلولان را ياد آور شد و گفت: بايد باور داشته باشيم معلوليت به هيچ وجه محدوديت نيست.

وي بر اهميت مناسب سازي فضاهاي عمومي و اداري براي حضور پر رنگ تر معلولان در جامعه تاكيد كرد و خواستار تلاش براي جذب بيشتر مشاركت خيرين در حوزه حمايت از معلولان شد.

در ادامه خانه بهداشت روستاي شيطور، گلخانه روستاي جعفر آباد و اورژانس جاده اي 115 بساب به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در مراسم افتتاح پايگاه اورژانس جاده اي ، ايجاد اين پايگاه را يكي از ضروريات منطقه سبزدشت برشمرد و از دست اندركاران راه اندازي آن قدرداني كرد.

عباسعلي رضايي خاطر نشان كرد: دولت تدبير و اميد در جريان اجراي طرح تحول نظام سلامت، برنامه هاي خوبي را اجرايي كرده و برنامه هاي ارزشمند ديگري را در دست اجرا دارد.

اداي احترام ، اهداي شاخه گل و قرائت فاتحه بر تربت پاك شهيدان والامقام روستاي گزستان و دیدار با خانواده اولین شهید انقلاب شهيد گرانقدر "علي كارگر" از دیگر برنامه های سفر معاون استاندار به شهرستان بافق بود .

IMG_7901.JPG IMG_7922.JPG IMG_7999.JPG IMG_8074.JPG IMG_8094.JPG IMG_8127.JPG IMG_8215.JPG

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده