رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
  • کد خبر : ۶۰۴۵۱
  • چاپ خبر : بهره برداری از 70 طرح عمرانی،رفاهی و خدماتی با هزینه 610 میلیارد ریال در هفته دولت
فرماندار بافق:

بهره برداری از 70 طرح عمرانی،رفاهی و خدماتی با هزینه 610 میلیارد ریال در هفته دولت

محمد زاده رحمانی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع بررسی سند توسعه بافق گفت: در هفته دولت 70 طرح عمرانی ،رفاهی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 610 میلیارد ریال در شهرستان بافق به بهره برداری می رسد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق ظهر امروز در نشست هم […]

محمد زاده رحمانی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع بررسی سند توسعه بافق گفت: در هفته دولت 70 طرح عمرانی ،رفاهی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 610 میلیارد ریال در شهرستان بافق به بهره برداری می رسد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق ظهر امروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه در سالن کنفرانس فرمانداری با موضوع بررسی سند توسعه بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و 27 شهید کارمند بافق گفت: در هفته دولت هفتاد طرح عمرانی خدماتی و رفاهی و اداری با هزینه ای بالغ بر 610 میلیارد ریال در شهرستان بافق به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بهره برداری از ساختمان جدید دادگستری بافق با هزینه یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان، سالن ورزشی هدف، پلی کلینیک تخصصی شبکه بهداشت و درمان و همچنین ورزشگاه کارگران بافق و نیز بهره برداری از مجتمع تامین آب آشامیدنی دهستان مبارکه مهمترین طرح ها و پروژه هایی هستند که در هفته دولت در شهرستان بافق انجام می گیرد.

فرماندار بافق با اشاره به افتتاح کارخانه فرآوری خرما و بهسازی سیستم آبیاری کشاورزی و لایروبی تعدادی از قنوات روستائیان گفت: از سال گذشته تاکنون 25 کیلومتر از باند دوم جاده بافق – یزد در قطعات مختلف تکمیل و به بهره برداری رسیده است و چهار و نیم کیلومتر آن نیز در همین هفته پس از نصب علائم جاده ای به زیر بار ترافیک می رود.

وی با بیان اینکه قطعات مختلف محور دوم جاده بافق- یزد در زمان های مختلف به زیر عبور و مرور وسایط نقلیه رفته است گفت: زیرسازی 6 کیلومتر باقیمانده این محور نیز در مراحل پایانی کار قرار دارد که با تکمیل و آسفالت آن بزودی پرونده جاده بافق- یزد بسته می شود و پس از آن بلافاصله ساخت و تکمیل محور بافق – زرند و بافق – رفسنجان شروع می شود.

زاده رحمانی رویکرد عمومی مسئولین شهرستان بافق را درخصوص تامین اعتبار و جذب بودجه های مختلف طرح ها و پروژه های عمرانی را تا قبل از سال 92 با محوریت سنگ آهن مرکزی بافق ذکر کرد و اظهار داشت : تمام سعی و تلاش فرمانداری برای جذب اعتبارات و ارتباط بیشتر با مرکز استان و مدیران کل می باشد و با وجود آنکه از دریافت و تخصیص عوارض معادن و صنایع بافق بصورت تمام قد دفاع کرده ایم تلاش شده است تا رشد خوبی در جذب و تخصیص اعتبارات استانی و ملی داشته باشیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست سند توسعه بافق مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار بافق از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد همگام با توسعه و پیشرفت شهرستان بافق که از اهداف اصلی این سند می باشد همکاری لازم را در جهت تعامل بیشتر با مسئولین ادارات و روابط عمومی آنها بعمل آورند.

سند توسعه شهرستان بافق بر اساس مدل برایسون و با هدف ایجاد انگیزه و تغییرات سازنده در هفده محور و بخش های مختلف تهیه و تنظیم شده است که پس از بحث و بررسی ؛ نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه در این خصوص ارائه شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده