رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۶۰۶۳۰
  • چاپ خبر : باید مانند شهدا مدافع ارزش های نظام و انقلاب باشیم/ صداقت و انتقادپذیری از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

باید مانند شهدا مدافع ارزش های نظام و انقلاب باشیم/ صداقت و انتقادپذیری از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است

آیت الله پروایی ادب،متانت،صداقت و انتقادپذیری را از ویژگی های شهید رجایی و باهنر بیان کرد و اظهار داشت: انتقاد با تخریب تفاوت دارد،اینکه با رفتار و کلام خود مجلس،دولت و قوه قضاییه را تخریب کنیم و بعد بگوییم انتقاد پذیر باشید،اشتباه است. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با عید سعید غدیر یادواره شهدای کارمند […]

آیت الله پروایی ادب،متانت،صداقت و انتقادپذیری را از ویژگی های شهید رجایی و باهنر بیان کرد و اظهار داشت: انتقاد با تخریب تفاوت دارد،اینکه با رفتار و کلام خود مجلس،دولت و قوه قضاییه را تخریب کنیم و بعد بگوییم انتقاد پذیر باشید،اشتباه است.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با عید سعید غدیر یادواره شهدای کارمند و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر امشب از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با حضور آیت الله پروایی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری،امام جمعه بافق،فرماندار و معاون وی،بخشدار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،شهردار،اعضای شورای شهر،خانواده معظم شهدا،طلاب و روحانیون،مسئولین نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان در تکیه انصار المهدی(عج) برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون موضوع شهید و شهادت و نامگذاری هفته دولت مطالبی را بیان نمود.

وی با اشاره به جایگاه شهیدان در نزد پروردگار گفت: خداوند متعال در قرآن مجید فرموده است:(( هرگز مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده اند مردگانی هستند،بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند.))

آیت الله پروایی شهیدان رجایی و باهنر را الگوی همگان به ویژه دولتمردان دانست و افزود: دلیل آنکه نام این شهیدان در تاریخ ماندگار شده است،شخصیت والا، ساده زیستی و خدمت صادقانه آنان به مردم است.

وی ادب،متانت،صداقت و انتقادپذیری را از ویژگی های شهید رجایی و باهنر بیان کرد و اظهار داشت: انتقاد با تخریب تفاوت دارد،اینکه با رفتار و کلام خود مجلس،دولت و قوه قضاییه را تخریب کنیم و بعد بگوییم انتقاد پذیر باشید،اشتباه است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری صراحت بیان در مسائل انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان ها را امری ضروری دانست و گفت: باید مانند شهدا مدافع باشیم و حافظ ارزش های نظام و انقلاب باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک عید سعید غدیر،مسئله ولایت و جانشینی حضرت علی(ع) را به عنوان مهم ترین اتفاق تاریخ شیعه دانست و افزود: حضرت علی(ع) قرآن ناطق است و هر کلام ایشان از دین همانند سخنان پیامبر(ص) از جانب خداوند است.

پروایی به شرح واقعه غدیر خم و معرفی حضرت علی(ع) به جانشینی از سوی پیامبر(ص) پرداخت و یادآور شد: مسئله جانشینی حضرت علی(ع) تنها در غدیر خم بیان نشد بلکه این این امر بارها از سوی ایشان انجام گرفت و امیرالمومنین(ع) به عنوان مولا و سرور شیعیان معرفی شد.

وی افزود: پیامبر(ص) در خطبه های غدیر در برابر جمعیت حاضر بیان کرد:(( ای مردم بعد از من علی وصی،جانشین و خلیفه شما مسلمانان است.)) و حجت را برای شیعیان تمام کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ولایت امیرالمومنین(ع) اسلام علوی را ثابت کرد،بیان داشت: کناره گرفتن از سیره و ولایت حضرت علی(ع) به معنای جدایی از خدا و رسول خداست.

عکس:م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده