رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
  • کد خبر : ۶۰۶۷۲
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید علی اکبری دخت
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید علی اکبری دخت

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق، گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید علی اکبری دخت تقی آبادی جوانمرد 33 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید علی اکبری دخت تقی آبادی فرزند حسین، سال 1331 در همیجان و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود.

وی در دوران خفقان انقلاب به فعالیت های سیاسی از جمله پخش اعلامیه های امام خمینی(ره) و نوشتن شعارهای انقلابی بر روی دیوار نقش بسزایی داشت.

شهید علی اکبری دخت پس از تحصیل برای تامین اقتصاد خانواده در جهاد کشاورزی بافق مشغول به خدمت شد .

شرکت در مراسم های مذهبی و اردات به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و خدمت به ایشان از جمله فعالیت های فرهنگی وی بود.

 با شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق،رهسپار جبهه ها شد و سرانجام پس از چندین ماه مبارزه در تاریخ 1364/11/9  و جزیره مجنون به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده