رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲
  • کد خبر : ۶۰۷۰۴
  • چاپ خبر : با وجود شرایط دشوار اقتصادی و کسری بودجه، تلاش کردیم تا نسبت به مردم بدقول نشویم
شهردار بافق:

با وجود شرایط دشوار اقتصادی و کسری بودجه، تلاش کردیم تا نسبت به مردم بدقول نشویم

سید علی نوروززاده با بیان اینکه سال جاری شدید ترین مباحث مالی را خواهیم داشت،گفت: با توجه به شرایط کنونی اما تلاش کردیم تا پروژه ای نماند و ما نسبت به مردم بدقول نشویم. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده صبح امروز در دیدار عیدانه با سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن […]

سید علی نوروززاده با بیان اینکه سال جاری شدید ترین مباحث مالی را خواهیم داشت،گفت: با توجه به شرایط کنونی اما تلاش کردیم تا پروژه ای نماند و ما نسبت به مردم بدقول نشویم.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده صبح امروز در دیدار عیدانه با سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن به همراه اعضای شورای شهر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و آرزوی بهروزی،سلامتی و موفقیت برای جمع حاضر به ویژه محمد جواد عسکری که همیشه با نیات خیر خود در پی تامین منافع شهر بوده است و این را به وضوح همه مشاهده کرده اند،بیان داشت: علیرغم آنکه بحث وضعیت اقتصادی شهرداری ها همیشه مطرح است و باید جدا از کسب درآمد هزینه نیز کند و از سویی دیگر تورم و التهاب بازار مزید بر علت شد تا دچار شرایط دشوارتری باشیم.

وی افزود: شهرداری بافق دچار گرفتاری در بحث مالیات بر ارزش افزوده شد که اکنون اگر شرایط چند سال گذاشته حاکم بود بی دغدغه و راحت درآمد کسب می شد به گونه ای که در ماه 2 پروژه را مینوانست به خود اختصاص دهد.

 نوروززاده با بیان اینکه سال جاری شدید ترین مباحث مالی را خواهیم داشت،گفت: با توجه به شرایط کنونی اما تلاش کردیم تا پروژه ای نماند و ما نسبت به مردم بدقول نشویم.

شهردار بافق با اشاره به بحث درآمد شهرداری و افزایش چند برابری هزینه ها در برخی زمینه ها،یادآور شد: در بحث جابه جایی شبکه برق برآورد ما 77 میلیون تومان بود اما در مناقصه پایین ترین قیمت 2 برابر آنچه ما گفتیم بود.

وی اظهار داشت: کسری شدید و قابل ملاحظه بودجه و بدهی های شهرداری علیرغم آنکه پرداختی های پرسنلی پایین است و بخش های مختلف نظافت،فضای سبز و کارکنان وقتی مبالغ جمع آوری می شود هزینه مستمر 1 میلیارد تومانی را خواهیم داشت که نیاز است و نمی شود از آن رد شد.

نوروززاده با تاکید بر شفاف سازی و وابسته نبودن تنها به سنگ آهن و معدن چغارت،بیان داشت: پرداخت عوارض باید از سایر معادن و مطالبات نیز انجام گیرد،زیرا شهرداری ها نهادی هایی هستند که در آمد آنان از مجموع درآمد عوارض محلی، منطقه ای و ملی بدست می آید.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده