رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
  • کد خبر : ۶۰۷۰۶
  • چاپ خبر : دوام مدیریت محمد جواد عسکری در بافق به علت حسن اخلاق و توجه به شهر بوده است
رئیس شورای شهرستان بافق:

دوام مدیریت محمد جواد عسکری در بافق به علت حسن اخلاق و توجه به شهر بوده است

محمد رنجبر با بیان اینکه دوام مدیریت محمد جواد عسکری در بافق به علت حسن اخلاق و توجه به شهر بوده است، گفت: در بحث جاده آریز هیچ فردی جز مدیر بومی بافقی زیر بار این امر نمی رفت و اهمیت این موضوع کمتر از ساخت یک کارخانه نیست. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رنجبر […]

محمد رنجبر با بیان اینکه دوام مدیریت محمد جواد عسکری در بافق به علت حسن اخلاق و توجه به شهر بوده است، گفت: در بحث جاده آریز هیچ فردی جز مدیر بومی بافقی زیر بار این امر نمی رفت و اهمیت این موضوع کمتر از ساخت یک کارخانه نیست.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رنجبر رئیس شورای شهرستان بافق صبح امروز در دیدار عیدانه با سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن با بیان اینکه دوام مدیریت محمد جواد عسکری در بافق به علت حسن اخلاق و توجه به شهر بوده است، گفت: در بحث جاده آریز هیچ فردی جز مدیر بومی بافقی زیر بار این امر نمی رفت و اهمیت این موضوع کمتر از ساخت یک کارخانه نیست.

وی با بیان وضعیت نابسامان بازنشستگان،اظهار کرد: امیدواریم در سمت جدید ایشان به عنوان مدیر عامل صندوق بازنشستگی وضعیت این قشر زحمتکش بهبود یابد.

 

رنجبر در بحث پرداخت عوارض با بیان اینکه این امر تنها از سوی سنگ آهن به خوبی انجام گرفته است،تصریح کرد: برای دریافت عوارض از سایر معادن، به شکل قانونی وارد این مسئله می شویم.

وی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری و هزینه جاری بالای آن خواهان مساعدت سرپرست و رئیس هیئت مدیره سنگ آهن در بحث پیشبرد پروژه های شهرداری شد و عنوان کرد: هدف ما تامین منافع شهر است و بدون شک با حمایت و همدلی می توانیم سبب آبادانی و رونق شهر شویم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده