رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
  • کد خبر : ۶۰۷۱۰
  • چاپ خبر : نقش سنگ آهن در ایجاد تحولات شهر بر کسی پوشده نیست
نائب رئیس شورای شهر بافق:

نقش سنگ آهن در ایجاد تحولات شهر بر کسی پوشده نیست

سید محمد باقی زاده در دیدار عیدانه با سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن اظهار داشت: همه می دانیم هر تحولی در بافق انجام می گیرد از چه کانالی صورت گرفته است و نقش سنگ آهن در این زمینه بر کسی پوشده نیست. به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،نائب رئیس شورای […]

سید محمد باقی زاده در دیدار عیدانه با سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن اظهار داشت: همه می دانیم هر تحولی در بافق انجام می گیرد از چه کانالی صورت گرفته است و نقش سنگ آهن در این زمینه بر کسی پوشده نیست.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده،نائب رئیس شورای شهر بافق در دیدار عیدانه با سرپرست و رئیس هیئت مدیره سنگ آهن با اشاره به وضعیت مالی شهرداری و نیاز توجه به این نهاد،بیان کرد: با توجه به قطع شدن مالیات بر ارزش افزوده به نوعی شهرداری بافق فلج شده است و تمام امید این مجموعه به سمت سنگ آهن است و تا زمانیکه بحث پیگیری پرداخت عوارض از سوی دیگر معادن انجام می گیرد و کمک کار خواهد شد،این امر تحقق گردد.

وی سیاست مجموعه شورای پنجم را عدم وابستگی شهرداری به معادن عنوان کرد و افزود: تحقق این امر نیازمند حرکتی در شهرداری برای ایجاد چنین تحولی است که با مساعدت سنگ آهن،چون گذشته این امر صورت گیرد.

باقی زاده اظهار داشت: همه می دانیم هر تحولی در بافق انجام می گیرد از چه کانالی صورت گرفته است و نقش سنگ آهن در این زمینه بر کسی پوشده نیست.

وی با اشاره به دید مثبت محمد جواد عسکری به بافق داشته اید و عملکرد بسیار خوب وی در بحث گندله سه چاهون،خاطر نشان کرد: راه اندازی گندله سه چاهون کار بزرگی است که با مدیریت ایشان انجام می گیرد و منجر به اشتغالزایی جوانان این شهر می شود. با توجه به شرایط نابسامان اقتصادی کشور و تعطیلی شرکت ها شما توانستید مجموعه سنگ آهن را با مدیریت و تدابیر هوشمندانه بدون تعدیل نیرو نگهدارید و این همت شما سبب می شود تا بخواهیم مجموعه شهرداری را نیز یاری کنید.

نائب رئیس شورای شهر بافق حمایت و پشتیبانی از یکدیگر را سبب پیشرفت شهر و سهولت امورات محوله دانست که فرصت را برای هرگونه سوءاستفاده از جانب سودجویان خواهد گرفت.

همچنین حجة الاسلام ابراهیم تفکری در سخنانی کوتاه با اشاره به بحث جاری شهر و مسئله معادن دی 19 خواهان روشنگری در خصوص این موضوع شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده