رفتن به بالا
  • جمعه - ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
  • کد خبر : ۶۰۷۵۱
  • چاپ خبر : قهرمانی موتورسوار بافقی در مسابقات موتور کراس انتخابی استان +تصاویر

قهرمانی موتورسوار بافقی در مسابقات موتور کراس انتخابی استان +تصاویر

مسابقات موتور کراس انتخابی استان برای راهیابی به مرحله کشوری صبح امروز با حضور 25 ورزشکار از 5 شهرستان در پیست آبشار بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته دولت مسابقات موتور کراس انتخابی استان برای راهیابی به مرحله کشوری صبح امروز با در محل پیست آبشار بافق برگزار شد. سید علی […]

مسابقات موتور کراس انتخابی استان برای راهیابی به مرحله کشوری صبح امروز با حضور 25 ورزشکار از 5 شهرستان در پیست آبشار بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته دولت مسابقات موتور کراس انتخابی استان برای راهیابی به مرحله کشوری صبح امروز با در محل پیست آبشار بافق برگزار شد.

سید علی نوروززاده،رئیس هیئت موتورسواری شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب پیرامون برگزاری این دوره از مسابقات گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت و ایام دهه ولایت در قالب جشنواره تابستانی شهر بافق، مسابقات موتور کراس انتخابی استان برای شرکت در مرحله کشوری در شهرستان بافق به عنوان دارنده تنها پیست استاندارد موتورکراس استان برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 25 ورزشکار از شهرستان های اردکان، میبد، ابرکوه، بافق و یزد در قالب دو تیم 250 سی سی و 450 سی سی برگزار شد که نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی خراسان رضوی انتخاب شدند.

رضا مدنی، مسئول برگزاری مسابقات موتور کراس در گفتگویی کوتاه با بیان اینکه مسابقات کشوری جمعه 97/6/16 در خراسان رضوی برگزار خواهد شد،بیان کرد: مسابقات موتور کراس انتخابی استان با حضور 25 ورزشکار که 15 نفر کراس 250 و 10 نفر از کراس 450 شرکت کردند که در نهایت 3 نفر در هر کراس برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب می شود.

وی یادآور شد: 5 موتور سوار بافقی در این دوره از مسابقات حضور داشتند که 3 نفر کراس 250 سی سی و 2 نفر از کراس 450 سی سی شرکت کردند.

همچنین فخرالدین حجازی، رئیس هئیت موتور سواری استان یزد در مصاحبه ای ضمن تشکر از مسئولان بافق به ویژه رئیس هیئت موتورسواری شهرستان در برگزاری این دوره از مسابقات بیان کرد: بافق رتبه اول را به عنوان دارنده تنها پیست استاندارد موتورکراس استان دارد و اردکان و یزد به ترتیب از جایگاه دوم و سوم برخوردار هستند.

در پایان این دوره از مسابقات نفرات اول تا سوم کراس 250 و 450 سی سی به شرح زیر اعلام شد:

برندگان کلاس 250 سی سی:

– محمد لطفی از یزد مقام اول

– ناصر کرمی از یزد مقام دوم

– محمد پایدار از ابرکوه مقام سوم

برندگان کلاس 450 سی سی:

– محسن کریمی از بافق مقام اول

– امیر عبدالغفاری از ابرکوه مقام دوم

– مهدی اکرمی از ابرکوه مقام سوم

شایان ذکر است کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به کاظم رنجبر اهدا شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده