رفتن به بالا
  • جمعه - ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
  • کد خبر : ۶۰۷۶۴
  • چاپ خبر : پیام قدردانی فرماندار بافق از دست اندرکاران برگزاری هفته دولت

پیام قدردانی فرماندار بافق از دست اندرکاران برگزاری هفته دولت

زاده رحمانی فرماندار بافق از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در برگزاری باشکوه برنامه های هفته دولت امسال این شهرستان نقش داشته اند، تشکر و قدردانی نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با صدور پیامی از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران و مسئولانی که در برگزاری باشکوه برنامه های […]

زاده رحمانی فرماندار بافق از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در برگزاری باشکوه برنامه های هفته دولت امسال این شهرستان نقش داشته اند، تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با صدور پیامی از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران و مسئولانی که در برگزاری باشکوه برنامه های هفته دولت امسال این شهرستان نقش داشته اند، تشکر و قدردانی نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

روز هشتم شهريور كه مي شود، انسان بيشتر از روزهاي ديگر سال، هم به مظلوميت شهيدان رجايي و باهنر  پي مي برد و هم به خدمات ارزشمند و ماندگارشان در دوران كوتاه اما با بركت مسئوليت آنها مي افتد.

ضمن گراميداشت ياد و خاطر اين دو شهيد بزرگوار و ساير شهداي كارمند، وظيفه خود مي دانم از همه عزيزاني كه در تمام هفته ها و ايام سال و به ويژه هفته دولت ياريگر اجراي برنامه هاي فرمانداري و دستگاه هاي اجرايي شهرستان بودند، تشكر و سپاسگزاري نموده و بخصوص از مسئولين و اشخاص حقيقي و حقوقي شامل امام جمعه محترم، اعضاي شوراي اسلامي و شهردار محترم، خبرنگاران و اصحاب رسانه، فرماندهان و نيروهاي نظامي و انتظامي، ورزشكاران و دهياران و ساير عزيزاني كه با حس زيباي قدرشناسي، حضورا از مجموعه فرمانداري تقدير و تشكر نموده و يا در برنامه هاي مختلف تشريك مساعي داشته اند، قدرداني نمايم.

باشد كه همواره قدر شناس بوده و با انگيزه بهتر و بالاتري در جهت رفع مشكلات مردم و پيشبرد امور شهرستان گام برداريم.

و اما در آخرين روز از هفته دولت و پايان بخش و روي سخنم با مديران و رؤساي ادارات و نهادهاي شهرستان اين ابيات از صائب تبريزي است:

از حسن خلق رتبه همت زیاده نیست

دست و دل گشاده چو روی گشاده نیست

فیض فتادگان بود از ایستاده بیش

سنگ نشان به راهنمایی چو جاده نیست

چون وا نمی کنی گرهی، خود گره مشو

ابرو گشاده باش چو دستت گشاده نیست

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده