رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸
  • کد خبر : ۶۰۹۲۷
  • چاپ خبر : کاهش روابط بین اعضای خانواده علت اعتیاد فرزندان به اینترنت است / خوشرویی و ارتباط صمیمی والدین با فرزندان سبب کاهش آسیب های اجتماعی
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق:

کاهش روابط بین اعضای خانواده علت اعتیاد فرزندان به اینترنت است / خوشرویی و ارتباط صمیمی والدین با فرزندان سبب کاهش آسیب های اجتماعی

حجة الاسلام دهستانی در نشست حلقه های صالحین کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: خوشرویی و ایجاد آرامش در خانواده و افزایش صمیمیت والدین با فرزندان نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی آنان دارد و مانع از آن می شود که جوان و فرزند بدنبال جبران نیاز و کمبود خود در بیرون از خانه […]

حجة الاسلام دهستانی در نشست حلقه های صالحین کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی گفت: خوشرویی و ایجاد آرامش در خانواده و افزایش صمیمیت والدین با فرزندان نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی آنان دارد و مانع از آن می شود که جوان و فرزند بدنبال جبران نیاز و کمبود خود در بیرون از خانه و خانواده باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست حلقه های صالحین کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی امشب با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) در مسجد فاطمیه شهرک آهنشهر برگزار شد.

در حجة الاسلام دهستانی،نماینده ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه بافق پیرامون فضاهای مجازی و آسیب های آن با توجه به فراگیر شدن اینترنت و ارتباطات بوسیله تلفن همراه مطالبی را بیان کرد.

 وی با اشاره به ورود وسایل و تکنولوژی های جدید به خانه ها و استفاده بسیار فرزندان بدون نظارت والدین گفت: افزایش استفاده از اینترنت و به ویژه شبکه های اجتماعی موبایلی این روزها به رغم استفاده های مفیدی که دارد بر رفتار اعضای خانواده به ویژه فرزندان تاثیر گذاشته است و با وجود نزدیکی فیزیکی و زیر یک سقف بودن سبب ایجاد فاصله عاطفی و معنوی آنان شده است.

دهستانی بسیاری از خشونت‌های خانگی  فرزندان را نبود ارتباط و تعامل صحیح و گفتگوی همدلانه در بستر خانواده ذکر کرد و افزود: خوشرویی و ایجاد آرامش در خانواده و افزایش صمیمیت والدین با فرزندان نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی آنان دارد و مانع از آن می شود که جوان و فرزند بدنبال جبران نیاز و کمبود خود در بیرون از خانه و خانواده باشد.

ولی فقیه در بسیج سپاه ناحیه بافق با بیان افزایش آسیب های اجتماعی و حرکت جامعه به سمت رویدادهای ناخوشایند،تاکید کرد: والدین باید مواظب فرزندان خود باشند و با آنان مهربان برخورد کنند و جوانان نیز باید با رعایت ادب از توهین و بی احترامی نسبت به والدین پرهیز کنند.

وی نقش دوست و همنشین در تربیت انسان را مهم بیان کرد و خطاب به جوانان گفت: یک دوست باید همانند آیینه باشد و خود را همانگونه که هست نشان دهد.همنشینی با هر فردی ما را شکل همان خواهد کرد.

عکس:محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “کاهش روابط بین اعضای خانواده علت اعتیاد فرزندان به اینترنت است / خوشرویی و ارتباط صمیمی والدین با فرزندان سبب کاهش آسیب های اجتماعی”

  • جوادباقری بنستانی says:

    بسیار عالی با توجه به وسعت اینترنت و وابستگی مردم به فضای مجازی راهبر اصلی کاهش خطرات احتمالی این تکنولوژیست

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده