رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
  • کد خبر : ۶۰۹۷۷
  • چاپ خبر : برگزاری آزمون ارتقا درجه نجاتگران جمعیت هلال احمر بافق

برگزاری آزمون ارتقا درجه نجاتگران جمعیت هلال احمر بافق

 آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی ارتقا درجه  نجاتگران هلال احمر بافق با حضور  داوران و ناظران استانی در ورزشگاه تختی برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق؛ جعفر حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: با عنایت به حساسیت فعالیت های جستجو و نجات ، نیاز به […]

 آزمون آمادگی جسمانی و مهارتی ارتقا درجه  نجاتگران هلال احمر بافق با حضور  داوران و ناظران استانی در ورزشگاه تختی برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق؛ جعفر حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: با عنایت به حساسیت فعالیت های جستجو و نجات ، نیاز به داشتن آمادگی جسمانی بالا ، کسب مهارت های خاص امداد و نجات، توان افزایی ، تقویت پارامترهای دقت قدرت و سرعت و انتخاب افراد زبده و ماهر برای عملیات های ویژه امداد و نجات ؛  این آزمون  در بین  نجاتگران برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد : امدادگرانی که دوره های آموزشی لازم را گذرانده و حد نصاب نمره لازم در ارزیابی اولیه را کسب کرده باشند وارد  این آزمون میشوند و در صورت موفقیت در این مرحله به درجه نجاتگری نائل میگردند،

وی در ادامه اضافه کرد: آزمون فوق  با آیتم های مختلف همچون cpr . تست کوپر،دو 45 متر،معلق ماندن،بارفیکس، چادر زنی (اسکان اضطراری ) ،دراز و نشست،کمکهای اولیه و.‌‌‌‌‌…با رویکرد امدادی  با حضور داوران استانی انجام گرفت.

حسن پور افزود : در این آزمون سجاد جهانفر، سعید خیر اندیش، امید حیدری ، امیرحسین رنجبر،  امیر حسین طالعی ،سیدرضا شهیدی ،اسماعیل اسدی ، ابوالفضل اکبری و سبحان کریمی موفق به کسب امتیازات لازم و ارتقا درجه شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در پایان از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان به جهت مساعدت در برگزاری این آزمون تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده