رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
  • کد خبر : ۶۰۹۸۸
  • چاپ خبر : اجرای نمایش ” دور از دستری اطفال نگهداری شود ” در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر یزد

اجرای نمایش ” دور از دستری اطفال نگهداری شود ” در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر یزد

نمایش دور از دستری اطفال نگهداری شود کاری از گروه هنری عرفان بافق در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد به اجرا در می آید. به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد، صبح امروز با نمایش آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند در تالار هنر شهر یزد آغاز به کار کرد. مدیر کل  فرهنگ و ارشاد […]

نمایش دور از دستری اطفال نگهداری شود کاری از گروه هنری عرفان بافق در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد به اجرا در می آید.

به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان یزد، صبح امروز با نمایش آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند در تالار هنر شهر یزد آغاز به کار کرد.

مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پیرامون این جشنواره گفت: آثار نمایشی این جشنواره بر اساس جدول زمان بندی که از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شده اجرا خواهد شد و داوران این دوره کوروش نریمانی، ناصر حسینی مهر و تقی احتیاط هستند.

وی گفت: نمایش‌های این دوره با عناوین آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند، بیدارم کن آذر، دور از دسترس اطفال نگهداری شود، زدگی، سال اسپاگتی، ساعت صفر، شرایط و یوزارون، نمایش داده می‌شود.

جوادیان زاده  ادامه داد: پس از بازبینی ١١ اثر نمایشی از سوی محمد محمدسیفی، سعید شهریار و سید حسین پیغمبری، این تعداد اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد راه یافت.

مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نقد و بررسی آثار، پس از پایان هر اجرا برگزار خواهد شد و آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان هم ١٦شهریور ساعت ٢٠ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

وی افزود: در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی یزد 9 نمایش شامل؛ 6 نمایش از شهرستان یزد، 2 نمایش از شهرستان میبد و یک نمایش از شهرستان بافق به اجرا در می آید.

این جشنواره از امروز آغاز شده و  تا ١٦ شهریور ماه ادامه دارد .

شایان ذکر است، نمایش دور از دستری اطفال نگهداری شود،پنجشنبه 15 شهریور ساعت 10 در تالار هنر – پلاتو برگزار می شود.

عوامل نمایش “دور از دستری اطفال نگهداری شود” :

نویسنده :فرشته فرشاد بر اساس طرحی از محمدرضا قلی پور، کارگردان :علی جاور،دستیارکارگردان :‌ سهیلا عسکری،سرپرست گروه عرفان و تهیه کننده:روح اله کوشا مقدم،منشی صحنه: فاطمه تشکری،مدیر صحنه: محمدرضا تشکری،طراح صحنه : علی جاور ، سجاد جنتی،اجرای صحنه: محمدرضا تشکری،محمدعلی دهقان،داوود ناظمی،امین رحیمی پور،هادی شکری، طراح موسیقی: علی دشتی زاده، ویولون،کلارینت،کالیمبا:علی دشتی زاده، گیتار :سجاد جنتی،طراح نور: علی جاور، اجرای نور:ابوالفضل مسلمان،  طراح و اجرای گریم:مهدی هدایتی،فاطمه دهقانپور، طراح لباس:سهیلا عسکری، طراح پوستر و عکاس :سمانه عسکری

بازیگران:

سهیلا عسکری،میثم پور منش،علی محمد فلاح،فاطمه تشکری و محمد صالح فدوی

 

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “اجرای نمایش ” دور از دستری اطفال نگهداری شود ” در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر یزد”

  • اینکه هنر نیست یه کارگردان و بازیگر زن از استان بیاری و کارگردانی رو بزنه به اسم خودش و جزو رزومه کاری کارکردان باشه،چه خروجی برای بافق داشته؟؟!!!
    تبریک به اقای جاور

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده