رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
  • کد خبر : ۶۱۰۷۰
  • چاپ خبر : “سپاسداری”

“سپاسداری”

آفتاب بافق؛ ویرایش دوم کتاب معدن تلاش چغارت بافق ، پس از یک دوره کاری سخت و بررسی و کنکاش پیرامون مسائل مختلف معدن چغارت، با حمایت همه جانبه شرکت سنگ آهن به چاپ رسید و منتشر شد . چاپ کتاب ، به بار نشستن یک دوره کاری است که پژوهشگر پس از پژوهش و […]


آفتاب بافق؛ ویرایش دوم کتاب معدن تلاش چغارت بافق ، پس از یک دوره کاری سخت و بررسی و کنکاش پیرامون مسائل مختلف معدن چغارت، با حمایت همه جانبه شرکت سنگ آهن به چاپ رسید و منتشر شد . چاپ کتاب ، به بار نشستن یک دوره کاری است که پژوهشگر پس از پژوهش و نگارش به انجام رسانده و منتظر دیدن نتیجه کار خود است . زمانی که پیشنهاد ویرایش کتاب معدن به مدیر عامل محترم شرکت سنگ آهن داده شد ، ایشان با حمایت همه جانبه این کار را پذیرا شده و تا لحظه چاپ اثر در کنار کتاب حضور داشتند و در جریان لحظه به لحظه پژوهشهای نگارنده بودند . با سپاس از ایشان و یاری خدای بزرگ کارها به خوبی پیش رفت و با همکاری و هماهنگی مدیران و برخی معاونین محترم کار به سرانجام رسید و اطلاعات مورد نیاز کتاب در اختیار قرار گرفت . در اینجا لازم می دانم سپاس فراوان داشته باشم از جناب آقای حاج محمد جواد عسکری که از سال 90 تا کنون امکانات لازم را در اختیار اینجانب قرار دادند تا بتوانم با فراغ بال کار کنم . بخصوص در مورد به ثمر رسیدن چاپ دوم معدن تلاش تا رونمایی از کتاب همراه و پشتیبان این اثر بودند . در این بین یاران دیگری نیز همراه معدن تلاش بودند :

از همراهی مدیر فرهنگ دوست HSEشرکت جناب آقای رضا فلاح مبارکه و پشتیبانی مدیر روابط عمومی آقای حاج حبیب حسن زاده ، همچنین یاری آقایان مهندس رحیمی پور، مهندس مظفری ، مهندس سید سعید صدر بافقی ، محمد تقی آقایی ، امیر فرشاد تفکری، سرکار خانم فاطمه رنجبر ، رضا رنجبر و همکاران محترم روابط عمومی آقای محمود تقی زاده بافقی، سید مصطفی فخری ، محمد محمدی، سید عظیم میرعلمی، غلامحسین حاج شمس الدینی، محمد حسن محمدی و اصغر حبیبیان که در گردآوری مطالب و تصاویر مورد نیاز کتاب کمک شایان توجه ای به اینجانب نمودند سپاسگزاری می نمایم .

عالیه نقیب الذاکرین بافقی (مهرگان)

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده