رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر : ۶۱۲۰
  • چاپ خبر : دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق +عکس

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق +عکس

به گزارش آفتاب بافق صبح امروز " مسعود شریعتی " مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با " محمد جواد عسکری " مدیر عامل شرکت سنگ آهن و" مهدی دهستانی " مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق دیدار و گفتگو کرد.  در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک […]

به گزارش آفتاب بافق صبح امروز " مسعود شریعتی " مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با " محمد جواد عسکری " مدیر عامل شرکت سنگ آهن و" مهدی دهستانی " مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: روز22 بهمن روز تبلور شکوه و ایثار ملت شریف، سرافراز و انقلابی جمهوری اسلامی ایران است.

مسعود شریعتی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن و باشگاه آهن نقش به سزایی در ترویج ورزش داشته است تصریح کرد حمایت ، همکاری و مساعدت شرکت سنگ آهن  و باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق در بالا بردن سطح ورزش استان و شهرستان و کیفیت امکانات ورزشی و خدمات صورت گرفته در این حوزه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی  و قهرمانی از سوی این باشگاه و فراهم نمودن امکانات ورزشی مورد نیازدر شهرستان بافق گفت : باشگاه آهن در مسابقات کشوری و استانی بسیار موفق عمل نموده است .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق نیز با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی گفت : این شرکت خود را موظف به ترویج و توسعه ورزش میداند و تاکنون جهت ورزش و امور جوانان از هیچ گونه کمکی دریغ ننموده است.

" محمد جواد عسکری " با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در ورزش هزینه نیست افزود : با سرمایه گذاری در بخش ورزش ، آینده ای عالی را  میتوان برای جوانان و نوجوانان تضمین نمود.

وی در این دیدار تصریح کرد : مجموعه باشگاه ورزشی سنگ آهن و شرکت سنگ آهن  آمادگی هرگونه همراهی و همکاری  برای رشد و توسعه ورزش در سطح  شهرستان واستان  را اعلام میدارد .

 در این نشستی مهدی دهستانی بافق مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورشی آهن بافق به اقدامات انجام شده این باشگاه در بحث ترویج ورزش  و تشریح اهداف و چشم انداز فعالیت های باشگاه  و برنامه های برگزار شده ورزشی توسط این باشگاه در ایام الله دهه فجر  پرداخت.

در این نشست صمیمانه پیرامون برگزاری  مسابقات جودو لیگ کشوری خواهران در بافق و دیگر برنامه های اجرائی در حوزه ورزش شهرستان و  چگونگی کمک و همیاری این باشگاه جهت توسعه ورزش شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.

IMG_5538 IMG_5539 IMG_5540 IMG_5541 IMG_5542

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده