رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
  • کد خبر : ۶۱۳۰۴
  • چاپ خبر : نشست رؤسای دستگاه های حمایتی و آموزشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

نشست رؤسای دستگاه های حمایتی و آموزشی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

نشست رؤسای دستگاه های حمایتی و آموزشی  در دفتر مجمع خیرین شهرستان بافق با محوریت آغاز سال تحصیلی و تامین نیازهای دانش آموزان مستضعف و رسیدگی به سایر مشکلات آموزشی و تغدیه ای قشر آسیب پذیر جامعه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بافق با حضور مدیر آموزش و […]

نشست رؤسای دستگاه های حمایتی و آموزشی  در دفتر مجمع خیرین شهرستان بافق با محوریت آغاز سال تحصیلی و تامین نیازهای دانش آموزان مستضعف و رسیدگی به سایر مشکلات آموزشی و تغدیه ای قشر آسیب پذیر جامعه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بافق با حضور مدیر آموزش و پرورش،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس اداره بهزیستی با محوریت آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم هماهنگی ارگان های حمایتی و آموزشی در دفتر مجمع برگزارشد

این جلسه با هدف هماهنگی در توزیع لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند و رسیدگی به سایر مشکلات آموزشی و تغدیه ای قشر آسیب پذیر جامعه انجام گرفت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانوادگی و روحی و روانی دانش آموزان از طریق بکارگیری مشاوران کارآمد تاکید کرد و خواستار همکاری و حمایت مجمع خیرین در این زمینه شد که مورد استقبال هیئت مدیره مجمع خیرین قرار گرفت .

همچنین در این جلسه موضوع راه اندازی کلینیک مشاوره توسط یکی از موسسات خیریه شهرستان بافق با اولویت پوشش دادن خانواده های نیازمند مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت..

درپایان تمام حضار بر لزوم هماهنگی امورخیریه و همسو شدن موسسات و خیرین جهت عدم تداخل و اجرای عدالت درتوزیع تأکید کردند و مقرر شد آموزش وپرورش و مدارس در طول سال با موسسات خیریه جهت تسریع در رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند همکاری لازم را داشته باشند .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده