رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲
  • کد خبر : ۶۱۳۳۳
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش بافق

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش بافق

یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق در محل خانه معلم بافق برگزار شد . به گزارش آفتاب بافق ؛ یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با دستور کار ( اجرای مفاد 13 و 16 قانون شوراهای آموزش و پرورش ، پروژه مهر سال […]

یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق در محل خانه معلم بافق برگزار شد .

به گزارش آفتاب بافق ؛ یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با دستور کار ( اجرای مفاد 13 و 16 قانون شوراهای آموزش و پرورش ، پروژه مهر سال تحصیلی 98-97 ، ساماندهی نیروی انسانی و استقرار پایه دوازدهم ، شورای پشتیبانی سوادآموزی ) در محل خانه معلم بافق برگزار شد .

در ابتدای این جلسه قاسم زاده مدیر ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ماهه آموزش و پرورش ، توضیحاتی در مورد پروژه مهر و نحوه اجرای آن در سال تحصیلی جدید بیان نمود .

یاوری معاون آموزشی با اشاره به استقرار پایه دوازدهم پیرامون نیازهای تجهیزاتی هنرستانها توضیحاتی  ارائه نمود .

در ادامه نوروززاده شهردار ضمن مهم دانستن پروژه مهر در شروع سال تحصیلی ، آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت با آموزش و پرورش در رفع مشکلات موجود را اعلام کرد و پیرامون اجرای مفاد 13 و 16 قانون شوراهای آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه نمود .

سپس زاده رحمانی فرماندار ، از مجموعه آموزش و پرورش خواست تا با تعامل با ارگان ها و دستگاه هایی که می توانند در رفع مشکلات این حوزه کمک کنند از ظرفیت آنها به نحو شایسته بهره گیرند .

فتاحی کارشناس نهضت سوادآموزی بافق گزارش مختصری از عملکرد این حوزه در سال جاری بیان نمود .

در پایان حاضری رئیس اداره سنجش نهضت سوادآموزی استان گفت : آموزش و پرورش برای ایجاد انگیزش بین سوادآموزان طرح هایی را همچون ( آموزش کار با کامپیوتر ، آموزش قرآن و … ) در دستور کار قرارداده تا مسئله بیسوادی در کشور مرتفع و ریشه کن شود .

منبع: روابط عمومی آ.پ

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده