رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
  • کد خبر : ۶۱۴۳۲
  • چاپ خبر : همکاری هیئت های عزاداری با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت
فرماندار بافق:

همکاری هیئت های عزاداری با نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت

محمد زاده رحمانی در جمع رؤسای هیئت های مذهبی بافق گفت: امیدواریم امسال نیز با همکاری نیروی انتظامی و مساعدت رؤسای هیئت های مذهبی،عزاداری منظم و باشکوهی را در شأن بافق و اهل بیت (ع) و امام حسین(ع) برگزار شود. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه توجهیی و نحوه برگزاری هیئت ها ظهر امروز با حضور […]

محمد زاده رحمانی در جمع رؤسای هیئت های مذهبی بافق گفت: امیدواریم امسال نیز با همکاری نیروی انتظامی و مساعدت رؤسای هیئت های مذهبی،عزاداری منظم و باشکوهی را در شأن بافق و اهل بیت (ع) و امام حسین(ع) برگزار شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه توجهیی و نحوه برگزاری هیئت ها ظهر امروز با حضور فرماندار، بخشدار، فرمانده ناجا و رؤسای هیئتهای مذهبی در محل سالن کنفرانس فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدا محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق به بیان تمهیدات اندیشیده شده برای مراسم روز عاشورا و موارد مهمی که باید از سوی هیئت های مذهبی انجام گیرد،مطرح کرد.

سپس فرماندار بافق ضمن تسلیت حلول ماه محرم الحرام و قبولی عزاداری ها هدف از برگزاری این جلسه را برقراری نظم اجتماعی در مراسمات عزاداری شهر بافق عنوان کرد و افزود: بافق شهرستانی تاریخی با پیشینه ای مذهبی است و بسیاری از شهرستان های استان و کشور نگاهشان به سبک عزاداری این شهر و نظم اجتماعی آن است.

وی پخش زنده عزاداری های بافق در این چندساله را یکی دیگر از عوامل استقبال مردم از مراسمات این شهرستان دانست و اظهار کرد : امیدواریم امسال نیز با همکاری نیروی انتظامی و مساعدت رؤسای هیئت های مذهبی،عزاداری منظم و باشکوهی در شأن بافق و اهل بیت (ع) و امام حسین(ع) برگزار شود.

زاده رحمانی از رؤسای هیئت های مذهبی خواهان شد تا عرصه را برای حضور پررنگ جوانان فراهم کنند و این عَلم را که سالیان سال دست به دست از نسل های گذشته به شما رسیده است به نسل آینده منتقل کنند و امیدوار شد این شجره و سلسله همچنان ادامه پیدا کند و همواره از محبان اهل بیت(ع) باشیم.

فرماندار بافق در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام گرفته در شهرستان در حوزه های متعدد علیرغم مشکلات بودجه و کمبود اعتبارات بیان کرد: اگر به گوشه گوشه شهر توجه کنیم تغییرات را خواهیم دید، کارگاه هایی که کارهای سازندگی و عمرانی در آن انجام می شود .

وی با بیان آغاز زیر سازی باند دوم بافق – بهاباد توسط شرکت سنگ آهن مرکزی،افزود: جاده بافق – چاه گز که سالها عملیات ساخت آن متوقف شده بود اکنون یک ماه است مجدد آغاز به کار شده است و امروز نیز بخشی دیگر از جاده بافق – یزد زیر عبور رفت که امیدواریم طی سه ماه آینده بحث این جاده تمام شود،هر چند تلاش کردیم در هر مناسبتی یک قطعه از این مسیر به بهره برداری رسد و زیر عبور رود.

 

عکس: م.تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده