رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
  • کد خبر : ۶۱۴۸۷
  • چاپ خبر : برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری کشور با حضور کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی

برگزاری رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیج کارگری کشور با حضور کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی

رزمایش بزرگ بسیج کارگری با هدف خدمت رسانی بیشتر در راستای اقتصاد مقاومتی در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و صنایع و کارخانجات برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضایی پور فرمانده بسیج کارگری شهرستان بافق گفت: در راستای نظرات سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور مبنی بر برگزاری رزمایش بزرگ ” بسیج […]

رزمایش بزرگ بسیج کارگری با هدف خدمت رسانی بیشتر در راستای اقتصاد مقاومتی در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و صنایع و کارخانجات برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رضایی پور فرمانده بسیج کارگری شهرستان بافق گفت: در راستای نظرات سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور مبنی بر برگزاری رزمایش بزرگ ” بسیج خدمت رسانی کارگران کشور” خداوند را شاکر هستیم که در 6 مجتمع و شرکت های معدنی و صنعتی شهرستان بافق که پایگاه بسیج کارگری فعال دارند شاهد اجرای این رزمایش بودیم.

 رضایی پور با بیان اینکه بیش از 1000 نفر در شرکت سنگ آهن مشغول انجام وظیفه و شیفت کاری هستند، اظهار داشت: به طور متوسط هر یک از کارگران بسیجی با 2 ساعت کار اضافه تر در راستای اقتصاد مقاومتی در این رزمایش شرکت کردند.

بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در بخش های فنی و تولید در این رزمایش شرکت کردند که در ادامه خط تولید کنسانتره سنگ آهن نیز به این رزمایش پیوستند.

حبیب حسن زاده جانشین فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیجیان و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در رزمایش خدمت رسانی با نام ” شیفت ایثار ” حضور فعال و گسترده ای داشتند.

 وی حضور بسیجیان سلحشور پایگاه نبی اکرم (ص) در کارخانه فرآوری را بیش از 500 نفر ذکر کرد و افزود: بسیجیان با حضور در این رزمایش فرهنگ کار مجاهدانه و فرهنگ ایثار و تلاش را به نمایش گذاشتند.

حسن زاده در خصوص چگونگی رزمایش گفت: کارگران و کارمندان بسیجی با حضور در شیفت ایثار با انجام 2 الی 3 ساعت کار مجاهدانه بدون مزد و منت در جهت ارتقاء فرهنگ کار و افزایش سطح تلاش و تولید کارخانه تلاش می کنند و نشان می دهند که بسیجیان همواره در دوران سازندگی کشور و در دوران پس از جنگ هم می توانند در صحنه فعال داشته باشند و مجاهدانه کار کنند.

گفتنی است رزمایش بزرگ خدمت رسانی بسیجیان کارگر تحت عنوان “شیفت ایثار”  به صورت همزمان در صنایع تولیدی و معادن و کارخانجات سراسر کشور در تاریخ 20 شهریور ماه برگزار شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده