رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
  • کد خبر : ۶۱۴۹
  • چاپ خبر : بیانیه کارکنان شرکت سنگ آهن بافق بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن

بیانیه کارکنان شرکت سنگ آهن بافق بمناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن

بسیجیان وکارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با صدر بیانیه ای آمادگی کامل خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند. در این بیانیه آمده است : بر هر ایرانی آشکار است که از صبحدم ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خصومت با نظام نوپای اسلامی در پهنه‌ای […]

بسیجیان وکارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با صدر بیانیه ای آمادگی کامل خود را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است :
بر هر ایرانی آشکار است که از صبحدم ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خصومت با نظام نوپای اسلامی در پهنه‌ای گسترده آغاز شد. جبهه دشمنی ها را آمریکا رهبری می‌کرد و دولت انگلیس و برخی دول اروپایی دیگر به همراه تمامی رژیم های وابسته به غرب در آن مشارکت فعال داشتند و اقمار آن نیز ناخرسند از اتفاقی که در ایران افتاده و به حاکمیت دین منجر گردید، با آمریکایی ها در بسیاری از خصومت ها همسو شدند. و از آن بارزتر هماهنگی همه جانبه دو کشور در تجهیز صدام و حمایت از او در جنگ با جمهوری اسلامی را می‌‌توان مشاهده کرد. اما امام خمینی با همان منطقی که نهضت اسلامی را آغاز کرده بود، در اوج فتنه‌ها و فشارهای خارجی انقلاب را هدایت کرد و آن را با اراده خویش به دوره سازندگی و ثبات هدایت نمود .
نهضتی که امام‌‌خمینی پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از ۱۴ قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند. به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌ خمینی» شناخته شده است.
به همین علت است که تاکنون هیچ یک از طرح های سیاسی و اقتصادی و نظامی آمریکا علیه ایران که غالباً با حمایت یا سکوت متحدان منطقه‌ای و جهانی آن کشور همراه بوده، به نتیجه نرسیده است. و به همین دلیل است که پس از گذشت نزدیک به سه دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز تئوریسین‌ها و سیاستمداران اروپائی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تاکید می‌کنند.
ما بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی نیز ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، با مشتانی گره کرده و با عزمی فولادین در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن امسال نیز همچون سال های گذشته حضور خواهیم یافت و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام و با آرمان های والای امام راحل ، ارواح طیبه شهدا و اهداف مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهیم نمود .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده