رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۰
  • کد خبر : ۶۱۵۲
  • چاپ خبر : “سرگی لیکولنکو” آذربایجانی سرمربی تیم هندبال بافق شد

“سرگی لیکولنکو” آذربایجانی سرمربی تیم هندبال بافق شد

مربی تیم هندبال لیگ برتری سنگ آهن بافق با اشاره به جذب دو بازیکن جدید به این تیم، گفت: "سرگی لیکولنکو" سرمربی هندبال بافق شد. مهدی منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بافق، اظهار داشت: تمرینات تیم هندبال سنگ آهن بافق پس از تغییراتی در کادر و بازیکنان دوباره در دستور کار مدیریت تیم […]

مربی تیم هندبال لیگ برتری سنگ آهن بافق با اشاره به جذب دو بازیکن جدید به این تیم، گفت: "سرگی لیکولنکو" سرمربی هندبال بافق شد.

مهدی منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بافق، اظهار داشت: تمرینات تیم هندبال سنگ آهن بافق پس از تغییراتی در کادر و بازیکنان دوباره در دستور کار مدیریت تیم قرار داد.

مربی تیم هندبال سنگ آهن بافق افزود: "سرگی لیکولنکو" از کشور آذربایجان که مدت زمان زیادی در ایران به عنوان بازیکن و مربی فعالیت داشته به عنوان سرمربی تیم از سوی باشگاه انتخاب شد.

وی با بیان این مطلب که جذب دو بازیکن جدید که سابقه همکاری با باشگاه سنگ آهن را نیز داشته‌اند از دیگر برنامه‌هایی بود که کادر فنی انجام داد، افزود: تمرینات تیم پس از یک وقفه و استراحت 20 روزه با تمرینات بدن‌سازی و یک دوره 15 روزه که برای کسب آمادگی بیشتر در سه نوبت روزانه و به صورت فشرده ادامه پیدا کرد.

منصوریان عنوان کرد: اردوی سه روزه در شهر سبزوار و بازی تدارکاتی با تیم دسته اولی ثامن سبزوار قهرمان لیگ کشور در این شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها برای آماده‌سازی تیم بود.

وی با بیان این مطلب که بازیکن مصدومی نداریم، تصریح کرد: تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان برای آماده‌سازی برای شرکت در دیدار پیش رو با نفت و گاز گچساران در برنامه تیم قرار گرفت.

مربی تیم سنگ آهن بافق با اشاره به بازگشت یکی از بازیکن عضو تیم ملی این باشگاه از مسابقات جهانی هندبال در قطر، گفت: بازیکنان تیم از روحیه خوبی برای این دیدار برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده