رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر : ۶۱۵۲۸
  • چاپ خبر : نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نشست هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس

نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی به جهت برنامه ریزی و اجرای هر چه مطلوب تر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق ؛ نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی با هدف برنامه ریزی منسجم برای اجرای مطلوب ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس با حضور اعضای […]

نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی به جهت برنامه ریزی و اجرای هر چه مطلوب تر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق ؛ نشست کمیته هماهنگی بسیج دانش آموزی با هدف برنامه ریزی منسجم برای اجرای مطلوب ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس با حضور اعضای این کمیته در محل آموزش و پرورش بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش با تاکید بر انتقال فرهنگ و تفکر ایثار و شهادت به نسل جدید ، اظهار کرد : آینده سازان کشور باید بدانند که این موفقیت و پیشرفت هایی که در زمینه های علمی ، اقتصادی و نظامی به وجود آمده مرهون ایثارگری های چه کسانی بوده است .

حجت الاسلام دهستانی نماینده ولی فقیه در سپاه بافق گفت : برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس باید به صورت خودجوش و فراگیر در مدارس اجرا شود و فقط نباید مخصوص هفته دفاع مقدس باشد و لازم است در طول سال استمرار داشته باشد .

در این نشست مقرر گردید جهت انتقال ارزشهای دوران جنگ به نسل امروزی و نسلهای آینده ، برنامه های متنوعی از جمله : برگزاری یادواره 66 شهید دانش آموز شهرستان بافق ، مراسم صبح خاطره در مدارس با حضور رزمندگان دفاع مقدس ، به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت ، نشست بصیرتی ، برگزاری مسابقه نقاشی و انشاء نویسی در مدارس ابتدایی ، مقاله نویسی در مدارس متوسطه دوره اول ، ساخت کلیپ و نشریه دیواری در مدارس متوسطه دوره دوم ، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و … انجام گیرد .

همچنین به منظور ایجاد انس و معنویت هرچه بیشتر بین دانش آموزان و خانواده ها با مساجد و مسائل دینی طرحی با عنوان ( شهید بهنام محمدی ) در مدارس حضرت زهرا (س) ، رضوان ، شیخ محمدتقی و مناجات اجرا خواهد شد .

منبع: روابط عمومی آ.پ

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده