رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
  • کد خبر : ۶۱۵۳۷
  • چاپ خبر : طنین لالایی مادران در همایش شیرخوارگان حسینی +تصاویر

طنین لالایی مادران در همایش شیرخوارگان حسینی +تصاویر

نوای لالایی مادران در همایش شیرخوارگان حسینی به یاد مظلومیت و غربت حضرت علی اصغر(ع) طنین انداز شد. به گزارش آفتاب بافق؛ همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در اولین جمعه از ماه محرم در حسینیه میانگاه بافق و دیگر اماکن مذهبی شهرستان برگزار شد و مادران نسبت به مقام شامخ […]

نوای لالایی مادران در همایش شیرخوارگان حسینی به یاد مظلومیت و غربت حضرت علی اصغر(ع) طنین انداز شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در اولین جمعه از ماه محرم در حسینیه میانگاه بافق و دیگر اماکن مذهبی شهرستان برگزار شد و مادران نسبت به مقام شامخ امام حسین(ع) و شهید شیرخوار روز عاشورا، ابراز ارادت کردند.

در این مراسم معنوی مادران با بلند کردن نوزادان خود بر روی دستانشان، به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) لالایی سر داده و کودکان نیز با بی قراری هایشان با طفل 6 ماهه امام حسین (ع) همنوا شدند.

گریه های مادران سوگوار و بی تابی نوزادان، لحظه عطش علی اصغر(ع)، بی تابی مادرش و درخواست آب از سوی سیدالشهدا (ع) برای طفل شیرخوارش را به یاد آورده بود.

نوای لالایی مادران به یاد مظلومیت و غربت حضرت علی اصغر(ع) در حادثه عاشورا، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

در این همایش تنها مادران و کودکان شیرخوار میهمان خیمه امام حسین (ع) نبودند، بلکه بسیاری از حاجت مندان نیز به این جمع آسمانی ملحق شده بودند تا شاید به حرمت این همه معصومیت، مشمول نگاه و الطاف الهی شوند.

شایان ذکر است؛ همایش شیرخوارگان حسینی هر سال در اولین جمعه ماه محرم، به همت مجمع جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) با هدف بزرگداشت شعائر حسینی و تربیت نسل انقلابی و مکتبی کودکان مسلمان با حضور مادران آنها برگزار می شود.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده