رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
  • کد خبر : ۶۱۷۴۱
  • چاپ خبر : رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در حل آنان باید در دستور کار مسئولان باشد +تصاویر
فرماندار بافق:

رسیدگی به مشکلات مردم و تلاش در حل آنان باید در دستور کار مسئولان باشد +تصاویر

محمد زاده رحمانی بر رسیدگی به مشکلات مردم و سعی در حل آنان با توجه شرایط فعلی اقتصادی کشور و تحریم ها تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند به ویژه دستگاه های خدمات رسان که در بافق تلاش بسیاری در این زمینه به ویژه از […]

محمد زاده رحمانی بر رسیدگی به مشکلات مردم و سعی در حل آنان با توجه شرایط فعلی اقتصادی کشور و تحریم ها تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند به ویژه دستگاه های خدمات رسان که در بافق تلاش بسیاری در این زمینه به ویژه از سوی شهرداری انجام می گیرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اداری شهرستان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ماه محرم الحرام و عذرخواهی به علت عدم شرکت امام جمعه بافق در این جلسه و حضور ایشان در یزد، با اعلام افتتاح کلینیک بیمارستان ولیعصر(عج) و مرکز بهداشت مبارکه در روز سه شنبه هفته جاری با حضور وزیر بهداشت و درمان کشور بیان داشت: طی سفر وزیر بهداشت و درمان کشور به یزد و استقرار ایشان در بیمارستان شهید صدوقی این 2 پروژه بصورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

وی افزود: همچنین امام جمعه بافق و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مشکلات شهرستان را بدین طریق با ایشان مطرح می کنند.

زاده رحمانی در آستانه 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره داشت:  برخی پروژه ها در هفته دولت به بهره برداری رسید و چند طرح دیگر نیز به مناسبت دهه مبارک فجر در دستور کار قرار دادیم.

وی بر رسیدگی به مشکلات مردم و سعی در حل آنان با توجه شرایط فعلی اقتصادی کشور و تحریم ها تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند به ویژه دستگاه های خدمات رسان که در بافق تلاش بسیاری در این زمینه به ویژه از سوی شهرداری انجام می گیرد.

فرماندار یاد آور شد: با توجه به پیش رو داشتن فصل سرما سعی بر آن داریم در بحث گاز قبل از فرا رسیدن زمستان این موضوع را رفع نماییم تا همه از این نعمت برخوردار شوند.

وی نیز در خصوص فصل بازگشایی مدارس  از مسئولان خواهان شد همکاری لازم  با مجموعه آموزش و پرورش را داشته باشند تا فرزندان آنان  با آسودگی خاطر مهرماه را آغاز کنند.

زاده رحمانی در پایان سخنان خود به موضوع نظارت بر بازار و تلاش اتاق اصناف و خدمات آنان در این راستا با همکاری اداره صنعت و معدن و تعزیرات برای برگشت ثبات بازار اشاره کرد و ضمن تشکر از این مسئولین خواهان  ادامه این روند شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده