رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
  • کد خبر : ۶۱۷۷۳
  • چاپ خبر : از مشارکت مردم فهیم بافق برای حفظ نظم و نظافت شهر در ایام محرم تشکر می کنم
شهردار بافق:

از مشارکت مردم فهیم بافق برای حفظ نظم و نظافت شهر در ایام محرم تشکر می کنم

سید علی نوروزاده از مشارکت و همکاری مردم فهیم بافق طی چند سال اخیر در جهت حفظ نظم بخصوص نظافت شهر در ایام محرم و روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی تشکر کرد و افزود: در این چند سال همکاری بسیار پررنگی از سوی مردم و شهروندان با خادمین شهرداری انجام گرفته است که قابل تقدیر […]

سید علی نوروزاده از مشارکت و همکاری مردم فهیم بافق طی چند سال اخیر در جهت حفظ نظم بخصوص نظافت شهر در ایام محرم و روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی تشکر کرد و افزود: در این چند سال همکاری بسیار پررنگی از سوی مردم و شهروندان با خادمین شهرداری انجام گرفته است که قابل تقدیر است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علی نوروززاده شهردار بافق در جلسه شورای اداری شهرستان که ظهر امروز در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به مباحث ایام محرم،بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس گفت: هماهنگی ها و اقدامات خوبی در برقراری نظم و جلوگیری از ترافیک در در این ایام انجام گرفته است.

وی از مشارکت و همکاری مردم فهیم بافق طی چند سال اخیر در جهت حفظ نظم بخصوص نظافت شهر در ایام محرم و روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی تشکر کرد و افزود: در این چند سال همکاری بسیار پررنگی از سوی مردم و شهروندان با خادمین شهرداری انجام گرفته است که قابل تقدیر است.

نوروززاده در بحث خدمات رسانی به شهروندان در بحث گاز خاطر نشان کرد: تا آنجا که امکان بود حداکثر انشعابات نصب شد.اما در خصوص استعلامی که از شهرداری درخواست می شود،نیازمند برگزاری جلسه ای مختص این موضوع پیش از فرا رسیدن فصل سرما است تا هماهنگی های لازم انجام گیرد.

وی تصریح کرد: تمام عزم مجموعه شهرداری و شورای شهر بر این است تا بتواند خدماتی را برای دریافت هر چه سریعتر مجوز و یا مصوبه از مراجع زیربط انجام دهد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده