رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
  • کد خبر : ۶۱۸۱
  • چاپ خبر : دعوت مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه

دعوت مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه

به گزارش آفتاب بافق،   22 بهمن ماه تاریخ ماندگار آزادی خواهی ملتی ظلم ستیز است و انقلابی که با خواست مردمی خداجو، رهنمودهای رهبری حکیم و توانا و با تکیه بر وحدت آحاد مردم به وقوع پیوست. مردمی که به واسطه گوهر ایمان و عشق به این مرز و بوم ، صبورانه و عاشقانه […]

به گزارش آفتاب بافق،

 

22 بهمن ماه تاریخ ماندگار آزادی خواهی ملتی ظلم ستیز است و انقلابی که با خواست مردمی خداجو، رهنمودهای رهبری حکیم و توانا و با تکیه بر وحدت آحاد مردم به وقوع پیوست.
مردمی که به واسطه گوهر ایمان و عشق به این مرز و بوم ، صبورانه و عاشقانه همواره به پای حفظ این انقلاب ایستاده اند و با ایثار و از جان گذشتگی های خود به این حکومت بها دادند.
شمارش سی و شش سالی که به دور از توفان های سهمگین نبود و حفظ آن نهال پربها به مقاومتی شایسته نیاز داشت تا راه موفقیت با دوام باشد و از آن فراز و نشیب های سخت امروز خاطره ای شیرین و تاریخی غرور آفرین بسازد.
امید آنست که این پشتوانه مردمی در سایه عنایت حق تعالی همواره برقرار باشد و با تدبیری مضاعف در جهت هرچه قویتر کردن وحدت ملت و تقویت حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف بخصوص عرصه های سیاسی و فعالیت احزاب گام برداریم تا اصلی ترین شعار انقلاب و امام امت که حکومت مردم بر مردم بود هر روز بیشتر از پیش محقق شود.
ضمن تبریک این روز خجسته و گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی از عموم مردم شهید پرور شهرستان بافق برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل می آوریم.

مجمع اصلاح طلبان شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده