رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
  • کد خبر : ۶۱۸۲۶
  • چاپ خبر : حضور فرمانده بسیج سپاه ناحیه در جمع جوانان ورزشکار تیم فوتسال پردیس بافق

حضور فرمانده بسیج سپاه ناحیه در جمع جوانان ورزشکار تیم فوتسال پردیس بافق

فرمانده سپاه ناحیه سپاه بافق و همراهان وی شب گذشته با حضور در محل تمرینات تیم فوتسال پردیس بافق با جوانان ورزشکار دیدار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق شب گذشته به همراه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه،فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) و دهقانزاده با حضور در محل تمرینات تیم […]

فرمانده سپاه ناحیه سپاه بافق و همراهان وی شب گذشته با حضور در محل تمرینات تیم فوتسال پردیس بافق با جوانان ورزشکار دیدار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرمانده بسیج سپاه ناحیه بافق شب گذشته به همراه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه،فرمانده حوزه محمد رسول الله(ص) و دهقانزاده با حضور در محل تمرینات تیم پردیس بافق تنها نماینده فوتسال استان در لیگ دسته اول کشور ضمن اظهار خرسندی از دیدار با جمع جوانان ورزشکار، موجب دلگرمی آنان شد.

در ابتدا صادق رنجبر مربی تیم پردیس در رابطه با مسابقات اخیر لیگ دسته اول کشور توضیحاتی را عنوان کرد و سپس سرهنگ صادقی فرمانده سپاه بافق از وجود چنین تیم منسجم و متحدی ابراز خرسندی کرد و گفت: برای پیشرفت و موفقیت باید تلاش کرد و چون کار شما جوانان کاری ارزشمند است،اجری اخروی خواهد شد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین دهستانی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تلاش و موفقیت این تیم برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور بیان داشت: حضور باشگاه پردیس با کمترین امکانات در مسابقات لیگ دسته اول کشور برگ ذرینی است که در دفتر خاطرات شهرستان و همچنین استان یزد نوشته شده است و باید به این جوانان افتخار کرد.

وی افزود: شما جوانان باید آرزوهای بزرگی داشته باشید چرا که همه انسان ها با آرمان و برنامه ریزی هدفمند زندگی و پیشرفت می کند.

در پایان مربی تیم پردیس خواهان شد: تیم پردیس یک تیم کاملا شخصی است و متصل به هیچ ارگان و مجموعه ای نیست و نیاز به حمایت دارد مسئولان دارد تا در لیگ کشور درخشیده شود.

وی با اظهار خرسندی از حضور فرمانده سپاه بافق و همراهان وی که سبب دلگرمی اعضای تیم پردیس شدند از توجه آنان به امر ورزش و ورزشکاران تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده