رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۶۱۸۹۱
  • چاپ خبر : جوانان موکب خادم الحسین(ع) با عشق به ابوالفضل(ع) از عزادارن حسینی پذیرایی کردند +تصاویر
همزمان با شب تاسوعای حسینی:

جوانان موکب خادم الحسین(ع) با عشق به ابوالفضل(ع) از عزادارن حسینی پذیرایی کردند +تصاویر

موکب خادم الحسین(ع) یکی از ایستگاههای فعال شهر در ماه محرم است که شب گذشته با تهیه ساندویچ ماکارونی از عزاداران حسینی پذیرایی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ این روزها شاهد شور و شوق فراوانی از عشق و ارادت به امام حسین(ع) در کوشه و کنار شهر هستیم. هر کس به گونه ای تلاش می […]

موکب خادم الحسین(ع) یکی از ایستگاههای فعال شهر در ماه محرم است که شب گذشته با تهیه ساندویچ ماکارونی از عزاداران حسینی پذیرایی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ این روزها شاهد شور و شوق فراوانی از عشق و ارادت به امام حسین(ع) در کوشه و کنار شهر هستیم. هر کس به گونه ای تلاش می کند تا این علاقه به خادمیت سید الشهدا(ع) را نشان دهد،به ویژه جوانان که حال و هوای وصف نشدنی در دل های خود دارند.

هیأتها و موکب ها با برپایی ایستگاههای صلواتی، از عزاداران حسینی با تنقلات، آب یخ، شربت، چای،دمنوش،آش و… پذیرایی می کنند.

موکب خادم الحسین(ع) یکی از ایستگاههای فعال شهر در ماه محرم است که شب گذشته یعنی تاسوعای حسینی با تهیه ساندویچ ماکارونی از عزاداران حسینی پذیرایی کرد.

در این شب ها نه تنها موکب ها بلکه تمام خدمتگزاران به عزاداران و عاشقان حسینی از جمله نیروهای انتظامی،مجموعه .شهرداری،هلال احمر،اورژانس بصورت آماده باش در سطح شهر در کنار مردم حضور دارند.

اگر چه دستان ابوالفضل(ع) بریده شد،اما باب الحوائج است و بدون شک در این شب ها همه با دست های خالی و به هر نیت و خواسته ای به خانه اباعبدالله(ع) که اگر چه در گوشه گوشه شهر بنا شده اما خانه اصلی قلب های آنان است که از عشق فرزندان زهرا (س) بیقرار به سینه می کوبد و اشک ها بر گونه جاری می سازد و مگر می شود مورد عنایت سید الشهدا(ع) و باب الحوائج قرار نگیرند.

اجرتان با ماه قمر بی هاشم

عکس:م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده