رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
  • کد خبر : ۶۲۳۵
  • چاپ خبر : هم زمان با سراسر کشور؛ راهپیمائی 22 بهمن در بافق برگزار گردید.

هم زمان با سراسر کشور؛ راهپیمائی 22 بهمن در بافق برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق ،در این آیین بزرگداشت جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان شهرستان ، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، روحانیون ، دانش آموزان و دانشجویان  و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند. راهپیمایان بافقی از ساعت 9 صبح امروز از مقابل بسیج در بلوار امام […]

به گزارش آفتاب بافق ،در این آیین بزرگداشت جشن انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان شهرستان ، خانواده معظم شاهد و ایثارگر، روحانیون ، دانش آموزان و دانشجویان  و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

راهپیمایان بافقی از ساعت 9 صبح امروز از مقابل بسیج در بلوار امام خمینی (ره) بافق راهپیمائی خود را شروع نمودند و در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع)  و در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس گردهم جمع شده‌اند.

در این مراسم راهپیمایان بافقی با شعار  مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و ، انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام "بهشتی پور" جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بافق در اجتماع باشکوه مردم بافق به مناسبت یوم الله 22 بهمن که در آستان مقدس حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان گرد هم آمده بودند نیز سخنرانی نمود.

شرکت کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری ازامام راحل (ره ) و رهبر معظم انقلاب و سربندهایی با شعارهای الله اکبر برتحقق آرمان ها و اهداف این نظام تاکید کردند.

اجرای گروه سرود همسرایان فجر توسط دانش آموزان بافقی ،به آتش کشیدن پرچم های آمریکا و اسرائیل و قرائت بیانیه پایانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مردم همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌های مختلف با مضامین بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب مقدس اسلامی و اعلام انزجار از ایادی استکبار ، پرچم‌ها وبادکنک‌های رنگی وپرچم‌های ایران شادی خود را از حضور در سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده