رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
  • کد خبر : ۶۲۳۹۰
  • چاپ خبر : آغاز سال تحصیلی جدید با طنین زنگ مهر در بافق + تصاویر

آغاز سال تحصیلی جدید با طنین زنگ مهر در بافق + تصاویر

آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 97- 98 صبح امروز با نواختن زنگ مهر توسط جمعی از مسئولین شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور امام جمعه بافق،فرماندار،شورای شهر،رئیس آموزش و پرورش،بخشدار،شهردار،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده نیروی انتظامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و جمعی […]

آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 97- 98 صبح امروز با نواختن زنگ مهر توسط جمعی از مسئولین شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز با حضور امام جمعه بافق،فرماندار،شورای شهر،رئیس آموزش و پرورش،بخشدار،شهردار،فرمانده سپاه ناحیه،فرمانده نیروی انتظامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و جمعی از دانش آموزان و مدیران با نواختن زنگ مهر به صورت نمادین در دبستان دخترانه یاران مهدی برگزار شد.

در ابتدا رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن گرامیداشت ایام جاری و تقارن بازگشایی مدارس با ماه محرم و هفته دفاع مقدس آن را نوید بخش حرکت علمی و معنوی برای دانش آموزان دانست وگفت:  تمام تلاش خود را می کنیم تا در راستای رشد و بالندگی دانش آموزان گام برداریم.

وی از معلمان خواستار شد تلاش خود را در راه اهتراز دانش آموزان چه از لحاظ علمی و چه معنوی دو چندان کنند.

قاسم زاده  با بیان اینکه 10 هزار و 631 نفر دانش آموز در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل شده اند،افزود:  از این آمار در مقطع ابتدایی 6 هزار و 173 نفر،متوسطه اول 2 هزار و 383 نفر و متوسطه دوم یک هزار و 750 نفر است.

رئیس آموزش و پرورش بافق با اشاره به تلاش ها و برنامه ریزی های انجام گرفته برای رفع کمبود ها و مشکلات آموزشگاه های شهرستان، از حمایت و توجه امام جمعه و فرماندار و همکاری های شهردار،بخشدار،شورای شهر و نیروی انتظامی که مجموعه اموزش و پرورش را یاری کردند تا دانش آموزان با آرامش خاطر سال جدید را آغاز کنند،تشکر و قدردانی کرد.

سپس امام جمعه بافق با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان با اظهار خرسندی از درخشش دختران در فضای آموزش و پرورش گفت: امیدوارم با استعداد بسیار خوبی که در وجود شما دانش آموزان است و با تلاش معلمان به عنوان چهره های شاخص در کشور مطرح و بدرخشید.

در ادامه  فرماندار بافق با  تسلیت سومین روز سالگشت شهادت امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهیدان از حضور در جمع دانش آموزان و معلمین ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه در سال جدید تحصیلی شاهد افزایش آمار محصلین در مقاطع مختلف هستیم که این شاخص ارزشمندی است.

وی ماه مهر را ماه مهربانی دانست که تار و پود محبت و دانش توسط معلمین بافته می شود و یاد آور شد: مدرسه مکانی است  که هم آموزه های دینی را تبیین می کنند و هم دانش را برای رسیدن به مدارج بالای علم در اختیار دانش اموزان قرار می دهند و امروز پیشرفت علم و تکنولوژی به این نتیجه رسیده است که انسان هر چه را بخواهد و در حس ششم خود آرزو کند به شرط حرکت و تلاش به آن دست خواهد یافت.

زاده رحمانی بر نوع دوستی و کمک به دانش آموزان نیازمند و توجه به آنان تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد تا به فضای آموزشی شهرستان اضافه شود و همانطور که در سال گذشته شاهد افتتاح چند آموزشگاه بودیم، امسال نیز این امر تحقق گیرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده