رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
  • کد خبر : ۶۲۵۰۸
  • چاپ خبر : برد تیم بزرگسالان شهدای بافق در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور
رویدادهای فوتبال بافق؛

برد تیم بزرگسالان شهدای بافق در هفته اول مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور

از سری مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان دسته سوم کشور امروز شاگردان احسان توکلی میهمان تیم خلیج فارس میناب بودند که توانستند با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهند. به گزارش آفتاب بافق؛ یاران حسین غلامزاده در حالی به مصاف تیم میناب رفتند که عباس دهقان یکی از مهره های اصلی خود را […]

از سری مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان دسته سوم کشور امروز شاگردان احسان توکلی میهمان تیم خلیج فارس میناب بودند که توانستند با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهند.

به گزارش آفتاب بافق؛ یاران حسین غلامزاده در حالی به مصاف تیم میناب رفتند که عباس دهقان یکی از مهره های اصلی خود را در اختیار نداشتند،به گونه ای که قبل از شروع ،ناظر مسابقه از بازی کردن وی بعلت صادر نشدن کارت بازی جلوگیری کرده و معادلات احسان توکلی را به هم ریخت ولی این امر باعث تسلیم وی نشد و توانست با هوشیاری خود و البته تلاش بازیکنان با سه گل از سد تیم میزبان عبور کرده و با سه امتیاز شیرین لیگ را شروع کند.

گلهای تیم شهدای بافق را احسان حسنی،حسین غلامزاده و سجاد جادری به ثمر رساندند تا به همگان ثابت کنند که عزمشان را برای صعود جزم کرده و اینگونه برای حریفان خط و نشان کشیدند.

تیم شهدای بافق در هفته آینده میزبان ذوالفقار کاشان خواهد بود و میبایست سه شنبه دهم مهرماه ۹۷ در چمن طبیعی شهدای آهن برابر این تیم صف آرایی کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده