رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
  • کد خبر : ۶۲۵۵
  • چاپ خبر : آيين اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي در بافق برگزار شد

آيين اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي در بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛مراسم اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي شهرستان بافق همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و با حضور معاون فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در سالن تختي اين شهرستان برگزار شد. معاون فرماندار بافق در اين مراسم ضمن قدر داني از  زحمات مسئولان برگزاري اين المپياد […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛مراسم اختتاميه المپياد ورزشي درون مدرسه اي شهرستان بافق همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر و با حضور معاون فرماندار بافق و جمعي از مسئولان محلي در سالن تختي اين شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در اين مراسم ضمن قدر داني از  زحمات مسئولان برگزاري اين المپياد اظهار داشت: اين طرح با حضور بيش از 3 ميليون دانش آموز از تاريخ 26 مهرماه در سراسر كشور آغاز شد که در شهرستان بافق 20 مدرسه در اين طرح شرکت كردند و هدف اصلی از برگزاری اين المیپاد تحقق شعار 'تحصیل، تهذیب و ورزش' از سوی مقام معظم رهبری بود.

"محمد علي طالعي" هدف از برگزاري المپياد ها ورزشي را ترغيب دانش آموزان و خانوده آنها به ورزش كردن عنوان كرد و افزود: دور شدن دانش آموزان از كم تحركي و جلوگيري از بيماري ها بويژه بيماري هاي قلبي ،ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی دانش آموزان، افزایش سرزندگی محیط مدارس ، افزایش نرخ پوشش دانش آموزان در فعالیت های فوق برنامه ورزشی ، غنی سازی اوقات فراغت و تشویق و ترغیب دانش آموزان به شرکت در فعالیت های ورزشی از ديگر اهداف اين طرح مي باشد.

گفتني است اجراي حركات ورزشي  و حمل مشعل اختتاميه المپياد از سوي دانش آموزان و تجليل از تيم هاي برتر از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

IMG_9107 IMG_9064 IMG_9109 IMG_9043 IMG_9046 IMG_9071 IMG_9128

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده