رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
  • کد خبر : ۶۳۵۷۵
  • چاپ خبر : یادمان سردار شهید شاهپورزاده و شهدای محله سفلی بافق برگزار شد +تصاویر

یادمان سردار شهید شاهپورزاده و شهدای محله سفلی بافق برگزار شد +تصاویر

یادمان سردار شهید شاهپورزاده و شهدای محله سفلی شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق،مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا در تکیه فرهنگی مذهبی امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ یادمان سردار شهید شاهپورزاده و شهدای محله سفلی شب گذشته با حضور معاون فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،رئیس بنیاد […]

یادمان سردار شهید شاهپورزاده و شهدای محله سفلی شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق،مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا در تکیه فرهنگی مذهبی امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ یادمان سردار شهید شاهپورزاده و شهدای محله سفلی شب گذشته با حضور معاون فرماندار،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،اعضای شورای شهر،فرمانده سپاه ناحیه و جمعی دیگر از مسئولین،بسیجیان،مردم شهید پرور بافق و خانواده معظم شهدا به ویژه همسر شهید محمد منتظر قائم (شهید مبارزه با نفوذ) در تکیه فرهنگی مذهبی امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهدا محور وحدت، انسجام و همبستگی آحاد جامعه هستند و برگزاری یادواره های شهدا نقشی مهم در این زمینه دارد.

وی افزود: با توجه به شرایطی که پیش آمده و دشمن جنگ اقتصادی را علیه ایران از سرگرفته است ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه بسیار ضروری و مهم است.

مهدوی نژاد با اشاره به نقش و جایگاه والای شهدا در نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: رشادت شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را آشکار کرد و امنیت و صلابت جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون رشادت شهداست.

اجرای گروه سرود عاشقان امام،روایتگری توسط ناصر رحیمی رزمنده دوران دفاع مقدس و مداحی محسن محمدی پناه از هیئت انصارالولایت یزد دیگر برنامه های این یادمان بود.

 

عکس: صابر برزگری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده