رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
  • کد خبر : ۶۳۶۰
  • چاپ خبر : برنامه ريزي براي خودكفايي خانواده هاي زندانيان امري ضروري است

برنامه ريزي براي خودكفايي خانواده هاي زندانيان امري ضروري است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نخستين نشست هم انديشي انجمن حمايت از زندانيان شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئيس دادگستري ، دادستان بافق و جمعي از مسئولان محلي در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد. انجمن حمايت از زندانيان بافق براي نخستين بار در اين شهرستان با هدف […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ نخستين نشست هم انديشي انجمن حمايت از زندانيان شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئيس دادگستري ، دادستان بافق و جمعي از مسئولان محلي در دفتر امام جمعه اين شهرستان برگزار شد.

انجمن حمايت از زندانيان بافق براي نخستين بار در اين شهرستان با هدف كمك به خانواده هاي زندانيان و رفع برخي از مشكلات آنان تشكيل شده است.

"حجت الاسلام سليماني" امام جمعه بافق دراين نشست بر شناسايي و ساماندهي خانواده هاي زندانيان و مساعدت در زمينه تامين نيازهاي معيشتي آنان تاكيد كرد .

"سيد مهدي طلايي مقدم" فرماندار بافق اقدام برخي از نهادهاي حمايتي و سازمانهاي مردم نهاد در تامين و رفع مشكلات نيازمندان را گامي موثر در حوزه خيريه عنوان كرد و گفت: براي حمايت از خانواده هاي زندانيان و مجرمين ضروري است در زمينه ايجاد مشاغل خانگي براي خودكفايي اين خانواده ها برنامه ريزي شود.  

دادستان بافق در ابتداي اين نشست با اشاره به سابقه و اهداف انجمن زندانيان در كشور گفت: هدف از تشكيل انجمن حمايت زندانيان و تصويب اساسنامه آن در سال 1320، كمك مادى و معنوى به خانواده‏هاى بى بضاعت زندانيان كه قادر به اداره زندگى خود نيستند و كمك به زندانيان در مورد اشتغال بعد از خروج از زندان ميباشد.

"محسن حيدري" به تشكيلات و اركان انجمن اشاره كرد و افزود : اين انجمن شامل اعضاء ، مجمع عمومى اعضاء ، هيئت مديره، مدير عامل و قائم مقام و بازرسان ميباشد.

وي افزود: انجمن حمايت از زندانيان با هدف كمك و حمايت زندانيان و خانواده آنان تشكيل شده است كه اين انجمن يك نوع سازمان غير انتفاعي بوده كه علاوه بر استفاده از كمك هاي مردمي و ساير موسسات خيريه،‌ بعضا از بودجه هاي دولتي در جهت كمك مادي و معنوي به خانواده زندانيان،‌ ،‌ تقويت و ترويج در زمينه مسائل حقوقي انساني،‌ بهداشت، درمان،‌ آموزش،‌ اقدامات مناسب براي پيشگيري از ارتكاب مجدد جرائم استفاده مي شود.

IMG_9553 IMG_9558 IMG_9560

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده