رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
  • کد خبر : ۶۳۶۵۵
  • چاپ خبر : کلنگ زنی مجتمع خیّری آموزشی تربیتی شهرستان بافق+ تصاویر

کلنگ زنی مجتمع خیّری آموزشی تربیتی شهرستان بافق+ تصاویر

کلنگ ساخت فاز اول مجتمع خیّری آموزشی تربیتی شهرستان بافق با حضور مسئولین به زمین زده شد. به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز کلنگ احداث و شروع ساخت مجتمع تمام خیّری آموزشی تربیتی شهرستان بافق با حضور امام جمعه،فرماندار بافق ،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد،مدیر عامل شرکت سنگ آهن و مدیران شرکت معدنی شهداب در […]

کلنگ ساخت فاز اول مجتمع خیّری آموزشی تربیتی شهرستان بافق با حضور مسئولین به زمین زده شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ صبح امروز کلنگ احداث و شروع ساخت مجتمع تمام خیّری آموزشی تربیتی شهرستان بافق با حضور امام جمعه،فرماندار بافق ،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد،مدیر عامل شرکت سنگ آهن و مدیران شرکت معدنی شهداب در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع به زمین زده شد.

مقرر شد مجتمع تمام خیّری آموزشی تربیتی بافق با هزینه ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال از سوی شرکت معدنی صنعتی شهداب که در زمینه های مختلف با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بصورت پیمانکار فعالیت می نماید با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد ساخته و در اختیار آموزش و پرورش بافق قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در مراسم کلنگ زنی این مجتمع خیّری تربیتی آموزشی با اشاره به روایتی از تاثیر اعمال خیر و نیک در زندگی فردی و باقی ماندن آثار شایسته آن در اجتماع گفت: یکی از کارهای خیّرین که در سه سال اخیر در شهرستان بافق شروع شده است،مساعدت و ساخت فضاهای آموزشی و فرهنگی برای آموزش و پرورش است که جا دارد در این زمینه نیز از خدمات مهندس شایقی تقدیر و سپاسگزاری گردد.

امام جمعه بافق به نقش بنیادی آموزش و پرورش در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر به آموزش و پرورش بهای لازم داده شود و قوی عمل نماید تمامی مشکلات و معضلات جامعه نیز برطرف می شود و اگر ضعیف و ناتوان باشد پایه بسیاری از امور جامعه متزلزل می شود.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در سخنان کوتاهی با تقدیر ویژه از مهندس شایقی و پیگیری های مدیرعامل صندوق فولاد و سیدمحمد باقی زاده نایب رئیس شورای اسلامی بافق گفت: علیرغم برخی بدسلیقگی هایی که ممکن است در فضای رسانه ای و مطبوعاتی شهرستان دیده شود می بایست با ارائه راهکار مناسب ظرفیت و پتانسیل خیّرین را به بهترین شکل هدایت نمود.

محمد رضا قاسمزاده رئیس آموزش و پرورش بافق نیز در این مراسم با تشکر از مهندس شایقی خیّر محترم و همکاران وی در شرکت معدنی شهداب گفت: یکی از نیازهای فرهنگی و مطالبات دانش آموزان و معلمان بافق که قبل از این به دفعات نیز برای ایجاد و احداث آن پیگیری های منطقه ای و ملی شده است،مرکز آموزشی فرهنگی می باشد که خوشبختانه امروز با مساعدت شرکت فنی مهندسی شهداب و همکاری مهندس شایقی و شرافت به سرانجام رسیده و کلنگ احداث مجتمع فرهنگی آموزشی به زمین زده می شود.

قاسمزاده با تقدیر از مسئولین ادارات و همکاری آنها برای اختصاص زمین مناسب این مجتمع افزود: درخواست افزایش زمین تا 32 هزار مترمربع داده شده است.

وی بیان داشت: برای تکمیل ساختمان مجتمع آموزشی تربیتی بافق در فازهای بعدی مواردی از قبیل سالن همایش کنفرانس استاندارد،سالن ورزشی چند منظوره،استخر و خوابگاه دانش آموزی پیش بینی شده است که آموزش و پرورش بافق میتواند پذیرای بسیاری از برنامه های استانی و کشوری باشد.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده