رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
  • کد خبر : ۶۴۰۳۹
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم یادبود بهرام شفیع،چهره نام آشنای سیمای جمهوری اسلامی ایران +تصاویر

برگزاری مراسم یادبود بهرام شفیع،چهره نام آشنای سیمای جمهوری اسلامی ایران +تصاویر

مراسم یادبود بهرام شفیع،مجری فرهیخته و کارشناس ورزشی کشور عصر امروز از سوی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در حسینیه امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.   به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت درگذشت بهرام شفیع چهره نام آشنای سیمای جمهوری اسلامی و برادر بهروز شفیع مجری پروژه گندله سه چاهون بافق مراسم یادبودی عصر […]

مراسم یادبود بهرام شفیع،مجری فرهیخته و کارشناس ورزشی کشور عصر امروز از سوی روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در حسینیه امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.

 

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت درگذشت بهرام شفیع چهره نام آشنای سیمای جمهوری اسلامی و برادر بهروز شفیع مجری پروژه گندله سه چاهون بافق مراسم یادبودی عصر امروز با حضور امام جمعه بافق،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،اعضای شورای شهر و جمعی دیگر از مدیران و معاونین،ورزش دوستان و ورزشکاران و مردم ولایی شهرستان بافق در حسینیه امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد.

 

گفتنی است؛ بهرام شفیع از خانواده ای متدین واصیل و وابسته به بیت حضرت امام خمینی(ره) می باشد. وی اوایل دهه ۶۰ در شبکه یک سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد.

شفیع در دهه گذشته نیز رئیس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. وی که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از خود به جای گذاشته است، تا هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

زنده‌یاد شفیع بعد از ظهر سه شنبه 17 مهرماه در سن 62 سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان به لقاء الله پیوست.

عکس: بابائیان و خالقدادی

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده